Miepie1980 schreef:Ja dat klopt dus wel.
Op de stal bij Yvonne (oude eigenaresse) stond de naam Kuki Amadeus.
Ik heb hem gereden totdat hij naar Jan ging (vader van Christina). Jan en Yvonne waren destijds collega's van mij bij een bedrijf in Goor.
Omdat Yvonne op reis ging en hij een prima plekje bij de Mensinks kreeg ben ik toen gestopt.
Zij hebben voor zover ik weet heel veel plezier met hem, hij heeft een fijn plekje daar. Ben zelfs nog een keer geweest met Yvonne om is te kijken en toen was alles super. Maar dat is al weer een jaar of 3 geleden denk ik.
Destijds wou hij geen leren halster op. Die werdt gesloopt.
En af en toe was vastzetten geen strak plan, ik heb hem wel is met zadel zonder hoofdstel aan de haal zien gaan, gewoon z'n halster kapot getrokken.
Maar eerlijk en betrouwbaar paard verder. Was altijd op stem terug te nemen van galop naar draf. Verder heb ik de rem nooit zo kunnen vinden.
Dressuurmatig goed onderlegt, sprong in die tijd gewoon nog wissels als je buiten oefende op het zandpad.
leuk zeg!
tegenwoordig staat hij lekker op de wei met chico.
en word hij woensdags en zaterdags nog gereden gaan ze lekker het bos in met hem.
de wissels ehb ik wel geprobeert. ik kreeg hem 1 x over!
leren haslster is nu geen probleem. Maar idd vast zetten gaat bij hem niet werken dan gaat die hangen.
maar echt een Super Lief Paardje!
Christina wil hem ook voor geen goud missen!