Hier dan eindelijk mijn topic, ik moest een tijdje wachten op de foto’s vandaar.
26 Oktober was de SGW in Holten. Het was voor macha haar 2e wedstrijd, dus alles was nog erg spannend.
s’Ochtends vroeg erheen om te vlechten, wat vrij lang duurde met haar dikke manen.
Pony inladen en op weg.
Dressuur ging wel redelijk voor de eerste keer, we reden een B proefje. De hekjes vond ze erg eng, had ze nog nooit tussen gelopen, dus ze viel vaak door mijn binnenbeen heen.
Wel een winstpunt!
Commentaar van de jury: Tempo te hoog, pony valt door binnenbeen, maar wel een leuke pony!
Daarna de cross even gelopen, en we moesten erg lang wachten voordat we mochten starten.
De cross ging super, 1 weigering, maar dan was mijn eigen fout, ik had niet goed aangereden.
Ondertussen was het al bijna donker, maar ik moest nog springen. Dit ging niet op tijd, dus heb ik gewoon in een rustig draftempo gedaan. Want het was ook een zware dag voor haar. Dit ging netjes, maar voor macha waren de hindernissen iets te laag.
Helaas was de waarschijnlijk mijn eerste en laatste SGW met macha. We gaan verhuizen, en de eigenaren willen haar waarschijnlijk helaas niet verkopen. Ik zal mijn beste vriendin ontzettend gaan missen, en zal de jaren die ik met haar heb doorgebracht nooit vergeten.
Voordat we weggingen:

Na Dressuur:

De cross:
Laatse hindernis:

Springen:
Uiteindelijk een nette 7e plaats!:

Ik ben de 2e van links.
Links van mij bokker Djulita.
Helemaal rechts: Bokker Chantycom.
Eline bedankt voor je hulp als groom en fotograaf ! Stal de eik, bedank voor de ontzettend leuke wedstrijd!
. xx
,