[AR] Dikkie alweer AR-ITP oefenen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Milky_Way

Dikkie alweer AR-ITP oefenen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 14:38

Sorry dat ik alweer zo snel een itp maak van Dikkie, maar ik vind het mennen zo leuk dat ik het niet kon laten Nagelbijten / Gniffelen

Eva en ik hadden gister weer foto's gemaakt van Dikkie voor de sulky.
Vrijdag hadden we al even om de beurd beetje in stap geoefend op het veld en gister zijn we daar weer heen gegaan.
We hebben wat overgangen gereden (stap, draf en vaak het halthouden oefenen), Dikkie vind de draf het fijnste lopen.
Ook hebben we wat voltes en wendingen gemaakt, Dikkie doet dat aardig goed ze heeft voor de wagen al veel meer stelling dan dat ze had toen we nog op haar reden.
Eerst heeft eva alleen gereden, daarna hebben we stukje samen in de sulky gereden, de foto's zijn dus van het einde toen we samen reden.

- Borsttuig is al een gaatje hoger gemaakt.
- Broek ook een gaatje losser (kan misschien nog 1 gaatje lager)
- Die oranje touwtjes bij de lichtogen hebben we vastgemaakt zodat de boom daar niet uit kan schieten, dat is voor ons gevoel net even wat veiliger, anders let ik alleen maar daar op Clown (de sulky is nu namelijk in evenwicht, als de bomen meer hangen in de lichtogen wiebeld de sulky op en neer, nu "zweven" ze in de lichtogen).
- Oranje vest hebben we tijdelijk omdat we nog geen markeringsbord hebben en we een klein stukje langs een rustige weg moeten.

De foto's van gister:

1. Beetje scheef Clown
Afbeelding

2. Eva en ik samen poseren, we hadden regelmatig de slappelach tijden het oefenen ROFL
Afbeelding

3. Volte in draf, ik vind zelf dat Dikkie haar hals hier best netjes heeft.
Afbeelding

4. Een wending richting de fotograaf Tong uitsteken
Afbeelding

5. En even langs de fotograaf scheuren.
Afbeelding

Nou en nu stop ik eventjes hoor anders staat AR-ITP straks helemaal vol met Dikkie's foto's Nagelbijten / Gniffelen
Eva, Dikkie en ik gaan ondertussen door met oefenen en heel veel plezier hebben Tong uitsteken
Tot een volgende ITP Doei, doei

Tanja

Re: Dikkie alweer AR-ITP oefenen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-08 22:20

Volgens de regels van ITP is 1 topic per week toegestaan, vorige topic is van afgelopen Woensdag.