Ik ben echt supper trots op mijn mannetje. Hij heeft het buiten verwachting goed gedaan. (was eerst bang dat hij veel drukker zou zijn en veel wou showen, aangezien hij dat al snel doet als hij vreemde paarden ziet). Hij was met het losrijden lekker ontspannen na 5 min al een lekker schuimmondje

De proef ging lekker heb hem zonder groom gereden. Mijn moeder heeft aan de kant voorgelezen. Hij liep lekker, er zijn natuurlijk wat punten waar we nog veel aan moeten doen. Maar let erop hij staat net en jaar voor de wagen en heeft maar goed een 5 tal keren dressuur gereden. De rest alleeen maar over straat.
Een foutje in de proef (ik hoorde mijn moeder verkeerd waardoor ik bij a even van de hoefslag ging. Maar direct weer gecorigeerd.
De vaardigheid ging ook lekker we. Heb deze ook alleen gereden. Mijn moeder zit nog met het herstel van haar rug na een ongeval met paard dus het was te veel om achterop te blijven zitten. En groomen mocht niet. Heb dus alleen gereden wat ook heel lekker ging. 2 balletjes maar ben er niet minder tevreden over. Hij is nog erg zoekende waardoor hij voor een kegel wat naar links en rechts beweegt. Maar ben zeer tevreden zo de eerste keer dat hij een vaardigheidsparcourse zag en nergens van verschrokken

De uitslag weet ik vanavond pas dus daar moeten we even op wachten. Maar hier alvast de mooie fotos

Aldus een SUPER TROTS baasje