Fury staat sinds vorig jaar april voor de kar nu een jaartje dus maar met al de keren bij elkaar dat we hebben kunnen rijden i.v.m de winter heeft hij er maar een goede 4 maanden voor gestaan.
Sinds vorige week zijn de dagen langer en kan ik dus na mijn werk lekker rijden ben nu bezig met conditie opbouw ongeveer 6 a 7 km in een uurtje dit bouw ik in de loop van de weken op tot iedere week een halve kilometer extra. Tot nu toe gaat het supper hij is vrij nuchter en schrikt niet gemakkelijk.
Hij moet natuurlijk veel spieren ontwikelen vooral zijn billspieren maar die komen vanzelf met het trekken van de kar.
Vandaag in Ashley (nibillity) meegeweest en heeft fotos gemaakt. Heb bij ons achter even op een veldje gereden wat laten draven enzo. Hij moet nog supper veel leren loopt dus ook nog niet zoals het hoort (valt soms uit elkaar, heeft nog moeite met de bochten goed te nemen in stelling en moet nog goed leren trekken op grasgrond)
Dit is ook de eerste keer sinds hij dit jaar weer voor de kar staat dat ik op een veldje rij en hem laat buigen, wenden enz, hebben het ook maar 10min gedaan ofzo alles moet nog opgebouwd worden.
18 mei hebben we ons eerste dressuurwedstrijdje gewoon om te kijken hoe hij het vind met al die paarden enzo we moeten namelijk nog veel trainen.
Nou brand maar los met de reacties graag opbouwende kritiek met daarbij hoe ik het kan verbeteren. Iedereen kan desnoods van elkaar leren zodat ik daar aan kan gaan werken.
1.even poseren op de weg (kwam geen verkeer aan)
2.lekker van het uitzicht genieten
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.