Neerincxdag D/V

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sumic

Berichten: 1876
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 18:59

Vandaag hield onze club een onderlinge dressuur/vaardigheidswedstrijd. Ook wel bekend als de 'Neerincxdag' doordat het helemaal georganiseerd wordt door de familie Neerincx uit Elst.
Onze ponies en vooral ook ikzelf hebben weer een hoop geleerd vandaag. Het ging erg goed en ik was zelf erg tevreden! Ponies liepen lekker, stelling en buiging linksom gaat al super en rechtsom met vlagen.. daar moet nog wat aan gesleuteld worden.
Aangezien ikzelf nogal een 'stress kip' ben tijdens wedstrijden, en vandaag het 'lang de leve de lol' motto voorop stond, heb ik ook zelf veel gelachen (zelfs tijdens de proef toen het met 1 hand rijden even mislukte..) en lekker ontspannen gereden; echt voor mij een hele goede oefening!!
Helaas heb ik geen foto's van de dressuur. maar wel van de vaardigheid! opmerkingen (mits leerzaam onderbouwd) zijn altijd welkom! (niet te streng zijn, want Lara en Lizzy zijn pas 4 en 3 jaar oud en moeten samen en alleen nog veel leren!)

even losrijden:
Afbeelding

Afbeelding

vaardigheid:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SBBQC8MX.jpg

Afbeelding

Afbeelding

andere deelnemers:

Afbeelding

Afbeelding

Dirk Neerincx zelf met tandem:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

http://www.mijnalbum.nl/Foto-64KTNUN4.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PLAAANZX.jpg

De vaardigheid was precies dezelfde als in Tilburg verreden tijdens de laatste klasse 4 wedstrijd. Het was een moeilijk maar ook erg leuke vaardigheid!

Onze uitslag: dressuur waren we 8ste van de 16 aanspanningen (ponies en paarden door elkaar)
vaardigheid waren we 2de! van de 18 aanspanningen! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 19:15

Ziet er goed uit zeg! fijn dat ze zo braaf waren!
en gefeliciteerd met je 2e en 8e plaats

pluklief

Berichten: 4201
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Betuwe

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 20:01

leuke foto's Ja
ik vond het een erg geslaagde dag. je had trouwens een mooie combinatie mee Ja

sumic

Berichten: 1876
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-07 22:11

thanks! ik vond het ook een erg geslaagde dag! en pluklief wat heb jij toch een leuke pony!

Semmetje

Berichten: 272
Geregistreerd: 10-02-07

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-07 22:18

hahaha.. wat grappig mijn moeder had ook bijna meegedaan als we niet met de familie weg hoefde.. Knipoog maar ziet er netjes uit.. Vork

BlackDevils

Berichten: 3089
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Achterhoek

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 15:16

Zier er goed uit sumic, maar ja, met zulke pony's kun je bij mij toch al bijna niet meer stuk. Haha!
Heb je ook les van Ed? Weet je of ie de shetten nog heeft (zit er een van mij tussen)? Als je m ziet doe m de groeten!

pluklief

Berichten: 4201
Geregistreerd: 09-03-06
Woonplaats: Betuwe

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-07 16:16

zondag had hij ze nog wel Ja geloof dat hij er 6 had Ja

sumic

Berichten: 1876
Geregistreerd: 18-03-07
Woonplaats: Doornenburg

Re: Neerincxdag D/V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-07 22:07

BlackDevils schreef:
Zier er goed uit sumic, maar ja, met zulke pony's kun je bij mij toch al bijna niet meer stuk. Haha!
Heb je ook les van Ed? Weet je of ie de shetten nog heeft (zit er een van mij tussen)? Als je m ziet doe m de groeten!


Les van ed? Nee (nog niet), Hij gaf vorig jaar wel les aan clubleden, maar toen was ik nog geen lid en nu is hij er (zover ik weet) mee gestopt, omdat hij het thuis zo druk heeft. Komende winter gaat er iemand anders lesgeven, even kijken hoe dat bevalt en anders zal ik eens een babbeltje met Ed gaan maken.. Haha! !

Shetten? ja stonden er genoeg! welke was van jou? Oh ik weet het al die ene zwarte... Tong uitsteken !Er deden 2 'verzorg' meisjes mee met 2 van hun (zwarte) shetten, liepen geweldig!

groeten doen? Komt voor elkaar!