Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31486
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-07 18:14

Vandaag is mijn nieuwe wagen gekomen!!!!!

Na een mislukte 2-span poging met 2 super brave enkelspan en tandem pony's(achter elkaar zijn ze super braaf, naast elkaar vond de achterpony het eng dat ze nergens achter kon kruipen) heb ik er toch nog even echt mee gereden.

Het was al weer even geleden dat Trendy voor de wagen gestaan heeft. In de tussen tijd is ze naar de hengst geweest en heeft ze daarna nog een tijd niet thuis gestaan ivm de droes die ik had. Dit was de laatste keer: viewtopic.php?f=181&t=763863

Leidsel opmaat pakken en op stappen
Afbeelding

Eerst nog even een stukje iemand er naast.
Afbeelding

Halthouden na het los klikken, de deed een stap opzij naar de kant waar de helper naar toe liep.
Afbeelding

Lekker stappen
Afbeelding

Toen had m'n helper even achter op gestaan
Afbeelding

En m'n vriend wou ook even achter op staan Lachen
Afbeelding

Eigen commentaar:
Trendy is zo krom als een banaan. Ohz kan ik dit redelijk op vangen, voor de wagen is het nog verschrikkelijk moeilijk met zo'n groene pony.
Ik heb niet gedraaft omdat ze af en toe wat wil huppelen(zeker nu ze toch lang stil gestaan heeft en wat sterker moet worden) en ik door al het aanpassen van alles met m'n nieuwe wagen m'n slagriem vergeten was. Ik wil het risico niet nemen dat ze wel met haar been over het lamoen slaat door haar stommigheid. Van het weekeind gaan we voor het 'echie' aan de gang.

Maandag eindelijk weer les Haha!. Eerst met Roosje en de week daarna waarschijnlijk met Trendy.

Bluebontje

Berichten: 2654
Geregistreerd: 18-02-06

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 18:19

Wat een super mooi karretje!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-07 21:43

Idd een mooie wagen!

Je moet de strengen aan de voorkant even vastmaken. Slingeren ze niet zo Knipoog

Vickelientje
Berichten: 1618
Geregistreerd: 18-12-05

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 08:08

Gaaf Dennis! Was bij jou alles wel helemaal binnengekomen zoals je had besteld?
Ik zit nog steeds te wachten op de aanpassingen van m'n bok. Zou bij jouw wagentje dan in de vrachtwagen moeten zitten, maar ik heb helaas nog niks gehoord... Lips are sealed

Veel plezier ermee! Maar dat gaat vast wel lukken Knipoog

Dennis

Berichten: 31486
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 08:22

Nee, niet alles is zo als ik het wou, maar dat komt nog.
Ik wou het zitje naast het bok kussen deelbaar, maar dat is opklapbaar. Dat word nog aan gepast.

Maar voorlopig zit hij heerlijk. Van het weekeind Trendy er maar weer voor Lachen. En Roosje ook in het enkelspan.

Strengen mogen idd opgeknoopt worden, maar ik had niet verwacht dat ze zo veel korter moesten. Dat komt de volgende keer Lachen.

Vickelientje
Berichten: 1618
Geregistreerd: 18-12-05

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 09:59

Ohw, da's grappig... ik wilde hetzelfde als jij. Vinden ze dat dus kennelijk erg moeilijk te begrijpen in Polen Tong uitsteken
Ik was toendertijd ook allang blij dat ik lekker kon rijden en hij is verder idd ook goed. Maar nu wordt ik het wachten toch wel zat... maarja. We rijden tenminste Lachen

Dennis

Berichten: 31486
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 14:57

Idd, we rijden tenminste Knipoog.
Ik kreeg een heel blabla dat ze dat gewoon niet deden omdat er vuil tussen het klittenband kwam en dat het dan niet meer klit. Maar ik zal hem toch 99 van de 100 keer gedeeld hebben, dus komt er ook geen vuil tussen. Maar ik kon het krijgen zoals ik wou Lachen.

Roxatte

Berichten: 610
Geregistreerd: 04-03-06

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-07 16:08

Een heel mooi wagentje ! Volgens mij heb ik die al eerder gezien, maar dan met een andere kleur bekleding.....

Dennis

Berichten: 31486
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-07 18:41

Idd, oa die van Vickelientje en er zijn er meer die er mee rijden Lachen.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Re: Trendy voor mijn nieuwe marathon wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-07 11:05

Leuke foto's en mooie wagen zeg! Enne Trendy is echt van alle markten thuis OK dan!