Eerst nog even stress, omdat het lamoen veeeeel te lang was, maar we konden er gelukkig een stuk afzagen.. hadden we zo gauw niet gesnopen

Pony had er totaal geen problemen mee. Stond keurig braaf te wachten toen wij zaten te prutsen en liep heel makkelijk met de wagen weg. Alleen in het bos, door het zand, had ze het even wat moeilijk, maar eigenlijk niet veel erger dan met de 2wieler.
Daarbij heeft ze een half jaar al niet voor de wagen gestaan! Geen wonder dat ze het dan even wat zwaar heeft.
Al met al viel me haar conditie nog erg mee!
Galopje liep bijna uit de hand... ging iets te hard naar m'n zin

We zijn weer heel thuis en de wagen ziet er al een stuk minder nieuw uit met zand overal

Belangrijkste van alles : geen pijn in m'n nek!!!
Genoeg gel*ld, hier de foto's:
Dit is de afstand nu tussen haar en de wagen... er nog korter voor kan eigenlijk niet (of met heel veel moeite mss nog 5 cm). Is dit een beetje normale afstand?
Hoezo, we zijn klein?

Het woei een beetje

En nog even poseren...
tZijn er maar een paar, want op die andere keek ik allemaal veel te chagrijnig en dat hoor niet als je voor het eerst met je nieuwe wagen op pad bent

Evt. tips over tuig/inspannen ed zijn van harte welkom, al denk ik dat het allemaal redelijk goed zit zo. Mss de tweede gesp vd halsriem nog 1 gaatje laten zakken, zodat de strengen mooier in 1 lijn lopen...?
Dressuurmatig geen tips graag, want ze is zo stijf als een plank, te dik en scheef door het lange stilstaan. Wordt vanaf nu weer aan gewerkt!