Cadeautje: onverwachtse rit door Amsterdamse Bos

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Cadeautje: onverwachtse rit door Amsterdamse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 12:20

Onverwachts samen een ochtendje vrij

Lekker vroeg op pad naar het Amsterdamse bos met het Tiroler duo voor de warmte en drukte uit.

Links loopt Janouk en rechts Meneer Anton.
Nooit gedacht dat ze samen zo fijn in het span zouden samenwerken. Ze hebben tegengestelde karakters.
Meneer Anton is een driftkikker, die heel rustig wordt van Janouk naast zich.
Janouk is flegmatiek en gelooft het wel, maar samen met Meneer Anton is ze voor waarts en actief.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Trots op mijn knappe paarden

Afbeelding

Ps we hebben een vergunning op met de koets in het Amsterdamse Bos te rijden

Janinevv

Berichten: 13244
Geregistreerd: 12-01-16

Re: Cadeautje: onverwachtse rit door Amsterdamse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:33

Wat super gaaf zeg!
Mooi stel ponys ook <3

ElCamino

Berichten: 8938
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:43

Leuk!
Is de parkeerplaats weer helemaal open ? toen ik er tijdje terug was stonden er hekken en allerlei machines....konden we de wagens niet kwijt....

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: Cadeautje: onverwachtse rit door Amsterdamse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:53

Wat een geweldig span heb je zo zeg! Heerlijk in het Amsterdamse bos. Mogen jullie nog steeds alleen op de fietspaden of mag je inmiddels ook op het ruiterpad met paard & wagen?

VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:55

Zo super dat ze het goed in het span doen, dat is toch maar altijd afwachten hoe dat uitpakt! Lekker nagenieten!

janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 13:24

_Nelleke_ schreef:
Wat een geweldig span heb je zo zeg! Heerlijk in het Amsterdamse bos. Mogen jullie nog steeds alleen op de fietspaden of mag je inmiddels ook op het ruiterpad met paard & wagen?


In de pilot mogen we alleen nog over de fietspaden. En zo blijft de koets lekker schoon haha. De fietspaden zijn prima. Er is 20 km in de pilot voor ons uitgezet.

#el camino
Ik denk dat jij de parkeerplaats bij de radartoren bedoelt, daar stonden hekken etc voor het festival een paar weken terug. Dit is de grote parkeerplaats voorbij de hockeyvelden aan de kant van Amstelveen

Maflinger_S
Berichten: 12169
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Cadeautje: onverwachtse rit door Amsterdamse Bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:34

Da's zeker een kadootje: onverwachts een lekker ritje met een paar blondjes. Fijn dat de mafjes het zo goed samen doen. Het ziet er goed uit.

janouk
Blogger

Berichten: 17881
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 16:35

Ik ben echt trots op ons span.

En het is apart om te zien hoe happy de paarden samen zijn in het werk. Thuis wil Hare Drakestijn Janouk }:) Meneer Anton nog wel eens achterna zitten. Maar op de trailer en in het werk is ze poeslief voor hem. ^&+
Zodra we thuis zijn, is de affectie weer over. haha Meneer Anton snapt niets van zijn wisselvallige Koningin.

:o? Blonde vrouwen: je wordt er gek van, roepen ze hier thuis :D :D :+ ik zou niet weten wat ze daarmee bedoelen O:)

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 08:52

Janouk is net zo wisselvallig als het weer in Nederland; dan weer goed dan weer een (boze) bui.
't Zijn wel super mooie foto's.