Zo reden we tot april nog rond

De wagen

Eerste keer voor de wagen ( zo trots

Uitstappen samen met mijn groom/moeder

Voor het eerst naar het bos, wat een mijlpaal aangezien hij het geluid van de wagen op zand/grind nogal spannend vond in het begin. Kan iemand nog trotser zijn?

De volgende mijlpaal voor ons was toch wel het galopperen. Ik durfde dit tot twee weken geleden nog niet aan. Maar Victor gaf zelf aan dat het tijd was voor ons dus hup daar gingen we. Wauw was alles wat ik kon zeggen.. Krijg er nog de kriebels van in mijn buik

De droom is natuurlijk wedstrijden rijden en het liefst samengesteld. Mam en pap zijn beide erg enthousiast over onze nieuwe hobby, mam staat bij mij achter op de wagen en gaat trouw elke keer mee, dus is inmiddels mijn vast groom. Ik word aan alle kanten door ze gesteund en ben daar super dankbaar voor. Pap heeft onze bus zelfs helemaal verbouwd zodat de menwagen er in pas!

Ik kan alleen maar zeggen hoe trots ik ben op Victor! Hij pakt het zo ontzettend goed op en doet elke keer weer zijn uiterste best! Zelf vind ik het mennen veel leuker dan gedacht wat natuurlijk ook komt omdat Victor zo'n topper is! We trainen samen rustig verder en ik droom er stiekem van onze eerste dressuur deze winter te kunnen starten

Zo ontzettend trots op hem!

Bedankt als je het hele verhaal gelezen hebt!