Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-15 23:46

Ik heb Wimbley gekocht toen hij 5 maanden oud was... Ondertussen is hij in april alweer 5 jaar geworden en nog geen week na zijn verjaardag ging een van mijn grootste wensen in vervulling: Samen op vakantie! *\o/*

Mijn moeder is mijn vaste groom geworden en we zijn dus gezellig met zijn 3e op vakantie gegaan! Na wat zoekwerk zodat het niet té ver zou zijn met de trailer voor Wimbley kwamen we uit bij een super plek in Soest! (B&B Soest te paard; een aanrader!!) We konden heerlijk rijden in de bossen en na 2 dagen de stoute schoenen aan gedaan en geprobeerd om het spoor over te steken (bij onze stal rijden geen treinen in de buurt) om de andere kant is te bekijken met de duinen, ging perfect dus konden we onze ritten meer uitbreiden!

Naast veel van onze eigen foto's kwam op onze laatste dag ook mijn vriend langs en heeft wat foto's van ons gemaakt, toch leuk als we er allemaal helemaal op staan! Foto's staan niet op een bepaalde volgorde maar wilde jullie toch mee laten genieten van onze eerste vakantie die zeker is geslaagd! (nu op zoek naar iets voor 2016! Want dit gaan we zeker herhalen!!)

*Helaas zijn een hoop foto's overbelicht geraakt door ... *iets technisch* maar kwam neer op een zandkorrel ergens in de camera maar dat mag de pret niet drukken!*

1. Het hoefde niet maar we konden het spoor over naar de duinen, nog nooit gedaan maar geen enkel probleem gehad!
Afbeelding

2. Ook treinen die passeerde waren geen heel groot probleem op wat gedribbel na
Afbeelding

3. Na het spoor lagen de lange en korte duinen! Voor wat foto's zijn we erop gegaan niet teveel rond gereden want was erg zwaar!
Afbeelding

4. Afbeelding
5. Afbeelding

6. Het hele team!
Afbeelding
7. Naast de duinen waren er ook stukjes hei in het bos waar we op de paden tussendoor konden!
Afbeelding
8. Afbeelding

9. In het bos waren ook 4 vast hindernissen
Afbeelding

10. Na lang zoeken vonden we ook de laatste (de brug) Wimbley is doodsbang voor bruggen maar met wat rust en liefde lukte het hem hier erover heen te laten gaan uiteindelijk zelfs in draf!
Afbeelding

11. Ons uitzicht!
Afbeelding

12. Selfie in het bos!
Afbeelding

13. Tijdens onze langste tocht naar de korte duinen!
Afbeelding

14.
Afbeelding

15. En helaas weer naar huis! Dankzij de top service van De Vlaardingse Paardentaxi heerlijk relaxed!
Afbeelding

Natuurlijk heb ik nog veel meer foto's en video's maar wilde deze graag met jullie delen.
We hebben genoten!!!

x_Heidi

Berichten: 1763
Geregistreerd: 18-04-10
Woonplaats: Brabant

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:39

Heerlijk! :D

lisawouda93
Berichten: 145
Geregistreerd: 13-06-11

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:42

Leuk team heb je *\o/*

Maartje1990

Berichten: 22283
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:53

Volgens mij heb ik al eerder in topics van je gereageerd (volgens mij vond ik toen al dat die op de mijne leek, maar ik heb er ook windspiel in zitten). Anyhow, knappe haflinger! Ik weet dat er in Drenthe veel plekken zijn waar je met je paard naartoe kunt, maar dan zit je wel op een camping. Maar nog leuker, rondtrekken van camping naar camping met een tent in je wagen! ;) Of je zou een huifkar moeten huren en daar je eigen paard voor zetten (thor heste verhuurd paard én wagen, maar kan dat ze het ook alleen doen, als je dat wilt).

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 13:14

Bedankt allemaal!! Ben ook heel blij dat we dit samen kunnen doen!

Helaas is Drenthe erg ver voor ons (bijna 3 uur met de trailer) misschien over een paar jaar als Wimbley wat meer gewent is aan het reizen in de trailer/veewagen! Maar het idee van rondtrekken hadden we inderdaad ook al in ons hoofd alleen dan meer richting Utrecht :D

2IJsjes
Berichten: 256
Geregistreerd: 31-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:23

Wat ziet het er leuk uit zeg. Gewoon lekker ritten blijven maken. Volgens mij zijn er zat plekken waar je heerlijk kunt rijden.
Wat een mooi paardje heb je voor je wagen staan, ik wens jullie heel veel plezier

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 20:30

Bedankt ik ben ook heel blij met hoe hij uitgegroeid is en nog groeit (hij is ondertussen ruim 1.58)
Helaas valt het 'thuis' rijden nu wel een beetje tegen na zo'n vakantie!

Tolbergfan
Berichten: 632
Geregistreerd: 12-12-12
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:26

Hele mooie foto's leuke combinatie ook. Erg mooi die foto's met die hei. Heb je toevallig een website van de B&B? Ben nu ook wel nieuwsgierig geworden.

Zoolgangster

Berichten: 9600
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:33

Leuk! Goed geregeld, die Vlaardense Paardentaxi. :-)

Pimpelmees

Berichten: 51
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Tussen het stro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:42

Wat een mooi paardje heb je daar!
Dat blauw staat hem goed :j

lovehaffie

Berichten: 893
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 18:45

De site is http://www.soesttepaard.nl/ ; zijn echt super aardige mensen! (mocht je meer foto's etc willen kan je een PB sturen!)
Ja was heel fijn die taxi! Wimbley is niet zo heel leuk en lief met laden etc maar was zo rustig allemaal dat het super ging!

Bedankt, ben ook heel blij met hem en hoe hij uitgroeit!

Tolbergfan
Berichten: 632
Geregistreerd: 12-12-12
Woonplaats: Sliedrecht

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 18:52

Bedankt! Manlief maar eens liefkijken ; )

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 06:58

oow wat leuk! ik wil ook :D
ziet er allemaal erg mooi en leuk uit :)

Blackbinky

Berichten: 373
Geregistreerd: 11-02-07
Woonplaats: Westland

Re: Onze eerste vakantie met paard en wagen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-15 21:58

Wat een mooie foto's en wat een plezier hebben jullie gehad!!!!
Knappe Wimbley.