Sem is van mij, 9 jaar oud en loopt 3 maanden voor de wagen. Nathan is 15 jaar oud en loopt 6 maand voor de wagen.
Nathan is niet van mij maar van een collega op de menclub, en het toeval wil dat ze qua bouw net samen passen in een tweespan, dus hebben we besloten om dat eens te proberen. Dit was de 2e keer dat ze samen liepen, maar helaas waarschijnlijk ook de laatste keer.
Ik vind het span heel leuk, maar de andere menner heeft er geen goed gevoel bij. Hij vindt 2 volbloedjes te nerveus en durfde gisteren zelfs niet verder te mennen. Omdat het voor ons beide leuk moet blijven rijden we in de toekomst dus waarschijnlijk weer enkelspan.
Ik merk ook dat zijn paardje het fysiek heel moeilijk heeft, hij lijkt heel erg vast te zitten in zijn rug en loopt de hele tijd onrustig met het hoofd te slaan. Sem gaat de hele tijd op zoek naar de hand van de menner, maar doordat Nathan zo onstabiel is wordt het voor hem ook moeilijker om netjes te lopen.
Genoeg achtergrond, ik wil jullie natuurlijk ook laten zien hoe goed mijn lieve vriendje het doet voor de wagen

Baasje, mogen we vertrekken?

Hier zie je hoe het span over het algemeen liep, Sem gaat op zoek naar de hand maar Nathan blijft sterren kijken...
Even een onderonsje met mijn lieve vriendje voor ik een andere menner aan de beurt laat

Dressuurproefje oefenen!
Binnenkomen bij A. Dit is trouwens niet de eigenaar van het paardje die rijdt, maar nog een andere collega van ons

Aandachtig luisteren naar de uitleg van de lesgever

Op de slangenvolte, Sem trekt de koets maar Nathan blijft ook hier heel erg achter.
De twee vrolijke arabierenklieren zeggen daaaaag!!!