Vandaag heeft mijn trainer Abbey even heerlijk gereden (hij rijdt haar meestal op zondag). Ging super! Daardoor was het ook erg moeilijk om tot een selectie van 15 foto's te komen
Ik krijg haar zelf nog niet waar ze met mijn trainer loopt (tenzij hij haar los gereden heeft ) en dat is echt lekker om naar te kijken (en een bevestiging dat het niet aan de pony ligt, maar aan mij )
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Ziet er netjes uit Stef! Zo te zien is ze nog braaf ook zo op de camping
shaddy82
Geplaatst: 05-07-10 09:03
Hee Stef, ziet er goed uit hoor, Abbey was weer lekker aan de sjouw zo te zien En 1e galop ziet er ook netjes uit hoor Foto's zijn ok erg leuk geworden zo op de camping
Ze is gegroeit zeg! Ga zo door! Het blijft een leuke pony!
LadyMadonna
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-10 09:51
Anne_GTI schreef:
Rijd je daar nou op de camping?
hehe, yup. Wij hebben een minicamping achter de stallen. Best handig hoor, beetje bochtjes draaien om caravans heen, ze wennen aan flapperende voortenten, etc
Het is idd een (drachtige, maar pas voor een 2011 veulen ) haar . Vanhuisuit: geen idee, ik ben niet zo van de wedstrijden, en hier in de regio worden ook belachelijk weinig wedstrijden gehouden