Bobar is een 15 jarige paint ruin, waar ik veel mee meegemaakt heb in de korte tijd dat ik hem bezit. Vanmiddag was het lekker weer en heb ik hem voor de tweede keer alleen voor de sulky gezet. Uiteraard waren er mensen bij

Voor meer info over Bobar en mij: [RIJ-ITP] Een verhaal over liefde tussen ruiter en pony :D
Voor mensen die het beleren van Bobar na willen lezen: [AR] Spannende tijden, Bobar wordt beleerd!
Deze is vanmiddag ff in de wei gemaakt van Boobsie voor de oude sulky die ik nu in leen heb

De broek ontbreekt, omdat de bomen van de sulky te lang zijn en de ogen voor de broek dus achter Bobar zitten.
Zoals te zien op het filmpje is het allemaal nog niet heel constant, maar het was de tweede keer met zn tweeen mennen

We hopen eind mei de nieuwe sulky te hebben, dan kunnen we netjes met broek rijden en zitten we zelf ook een stukje veiliger

Ook nog wat foto´s:

Ohw, en voor de mensen die het eerste topic over het beleren hebben gevolgt, meneer loopt nu al veel beter weg. Draaft wel snel aan en is wat druk, maar hij loopt

Ik ben zo ontzettend trots op hem