Cos is vorig jaar bij de fokker Bart v/d Berg licht beleerd voor de wagen en ohz en vervolgens weer de hele winter de kudde ingegaan op het land. Cos is op 15 maart dit jaar bij ons komen wonen en wordt 17 mei 4 jaar en wij zijn hem nu rustig op alle vlakken aan het doorrijden met relaxte bosritjes.
Vanaf de tweede week dat hij hier is, rijd ik hem 2 keer in de week voor de wagen (met mijn vader als groom) en het gaat steeds beter/rustiger en relaxter. Vandaag een ritje door het bos en vervolgens even in een omheind grasveldje (gewezen cross-veldje, je ziet sommige hindernissen (of wat daar nog van over is) nog staan) gereden zodat mijn vader een paar foto's kon maken. Cos had er vandaag veel zin in en was erg vlot. Het zal de menners waarschijnlijk opvallen dat ik niet op alle foto's de zweep in de hand heb, en uiteraard weet ik dat dat wel zo hoort

1.

2.

3.

4. kijk onze man draven

5.

6.

7.

8. vervolgens lekker even rollen en spelen in de bak, voor de heren het land weer opgingen

9.

10.

Bedankt voor het kijken. Opbouwend commentaar en advies is natuurlijk altijd welkom