Vorige week stond Alwyn voor het eerst los voor de wagen. Oja, voor de oplettende toeschouwer, de driehoek zit nog niet achterop.... De broek bleek vorige keer veel te groot, die hebben we nu er dus afgelaten (wagen heeft ook een rem), wordt versteld bij Van Rijs. Strengophouders gemaakt van de broekriempjes van Simba. En dan krijg je dit...
Het gedoe dat optuigen heet...

En op weg...langs het laantje...alles blijft zitten. Tamara voorop, Alwyn er trouw achteraan...

Concentratie bij mij

Hier gaat het laantje over in een op/afrit. Loopt behoorlijk steil dus Alwyn moest er goed aan trekken. Hij deed het erg goed!

Tamara gaat langzamerhand meer naar achteren lopen...uit die putdeksels kunnen trouwens wel elk moment monsters komen....

En jawel weer helemaal zelf....we hebben meer dan de helft nu echt op de wagen gezeten en Alwyn het werk laten doen...

Halthouden en weer voorwaarts gaan paar keer oefenen. Hij gooit zich al aardig in het tuig

Mennen is plezier voor drie! Dit vond ik de leukste foto...

Bij de kruising naar de drukkere weg gaat Tamara er weer af en zoals je ziet... niet verkeersmak is geen optie bij mennen in de Randstad...

Klein detail...we zaten even in de heg

Bij stal een ontvangstcommittee...wanneer mag ik?? Freddy wurmt zich tussen de planken, dinsdag wordt hij gelukkig gecastreerd

En natuurlijk wacht na het werken een lekkere bak voer!

Wat een gedoe zeg...het is voorjaar...ik heb gewoon lekker in de tuin gestaan, Simba in zijn element