Vandaag zou ik met mijn Groom gaan mennen maar zei smsde onverwacht af, toen heb ik mijn ouders en zus lief aangekeken en gelukkig wouden zei mee! We hebben naar het dichtsbijzijnde veldje gereden met de ponys zodat ik daar even kon rondrijden en scheuren! De pony's waren heel heet de weg erna toe konden ze niet gewoon stappen het werd een stuiter ik ben vrolijk stapdrafje.
Voor de oplettende mensen ik heb ook een nieuw tuig! Dit omdat het andere tuig niet goed paste en zat zoals ik wilde dit tuig aangeschaft. Ik vind hem heel goed bij mijn kar passen ben er ontzettend blij mee.
Mijn moeder had met de weg erna toe lekker haar ponytje Pleuntje mee genomen.
Dus Pleuntje gepakeerd op t gras! En foto toestel in me vader zijn handen gedouwt.

Geweldig toch ? Knappe kerels!

Het gaat nog niet altijd goed, Pako is soms wat ongeduldig en dan word hij nijdig

Toen was het tijd om te scheuren! Toen werden ze helemaal gek!
Deze vind ik zo gaaf!!

En weer terug naar huis toen de rust gekeerd was! De weg loopt scheeft, pony's zijn gelijk aan hoogte

Dat mijn strengendragers niet goed zitten weet ik, deze zijn net gisteren opgehaald bij de tuigenmaker maar ze hebben zich vergist in de maat, ze hangen er nu doelloos bij en worden gelijk morgen verkleint!

Op de foto's berust Copyright!