Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeePaardje schreef:Stoer!
Maar hoe heb jij het nou gedaan, had je iets van leidsels vast én iets waardoor je werd getrokken? Ik ken t nl alleen met dat er nog iemand op t paard zit?
Chris01 schreef:We hebben hem ingespannen en daar waar normaal de koets aan vast zit een longeerlijn gehangen. Deze in de ene hand en in de andere hand de leidsels. Was wel even opletten dat je je niet aan de leidsels vast houdt (want dan stopt hij).
Citaat:
capopjekop schreef:Haha gaaf, ik zat er vanochtend over te denken om mijn board onder te binden, maar ik zag het niet zo zitten met het hangen en sturen tergelijk. Maar aan jouw filmpje te zien kan het wel.
Chris01 schreef:capopjekop schreef:Haha gaaf, ik zat er vanochtend over te denken om mijn board onder te binden, maar ik zag het niet zo zitten met het hangen en sturen tergelijk. Maar aan jouw filmpje te zien kan het wel.
Na een paar keer oefenen gaat het best goed. Je moet natuurlijk wel kunnen boarden en kunnen mennen![]()
Tip: oefen op een afgesloten wei en doe het samen met iemand die je paard kan vasthouden.
Marcel
http://www.bergherbos.nl