Ziet er geweldig uit zeg, ben jaloers! Pony's zien er inderdaad goed uit, leuk spannetje zo hoor!
jesito
Geplaatst: 13-12-09 22:31
Wat een gave foto's en een super leuk span en een hoop plezier.
Even een vraag ik ga deze week naar zo'n zelfde kar kijken om te kopen, maar ik ben aan het twijfelen of deze niet te groot en te zwaar is voor maar 1 zo'n pony. Mijn pony is ongeveer 88cm en moet de wagen dus alleen gaan trekken. De wagen zal rond de 120 kilo wegen. De wagen is net als deze ook voor tweespan geschikt. Wat denken jullie?
avaluna
Geplaatst: 14-12-09 01:19
Joepie! Echt gaaf! Lijkt me echt heerlijk!
@Jesito: ik zou iig zeker willen weten wat het gewicht van de wagen is, dat verschilt nogal vaak met wat veel verkopers zeggen. Verder is de ondergrond/terrein waarop je pony moet gaan trekken belangrijk.
@ Jesito, mijn pony's kunnen deze wagen ook in enkelspan trekken, maar ik rij eigenlijk alleen met de tweewieler enkelspan. Ik vind het niet nodig om ze meer te laten trekken, als dat ook met de tweewieler kan. Verder weegt de wagen vaak meer dan gezegt wordt, en dan moet je ook nog het gewicht van de menner + groom meerekenen. Ik vind dat vrij zwaar voor enkelspan van 88 cm, zeker als je ook nog door het bos oid wilt rijden.
ik ben laatsten ook naar het strand met mijn pony's
een strandrace met onze club ik zou even door het water maar het water was iets dieper dan het leek waardoor we vast kwamen te zitten en de kar er met 5 mensen uit moesten trekken;p
zie deze foto's maar is. was gellukkig nog een mooie dag
marleen_88
Geplaatst: 14-12-09 21:11
Ziet er heerlijk uit Suus!
Ze steigen gewoon op met z'n tweeën haha!
En die fietser, hahah die man zit echt zó te kijken van, wat gebeurt mij nou?!