Lieslotte, je bent mn held op dit moment Ik zie 3 foto's van Ginger en ze zijn SUPER Kan ik ze ook nabestellen? En ben natuurlijk ook benieuwd naar meer
Buckje
Geplaatst door de TopicStarter: 09-11-09 12:56
Ik heb over de 400 foto's mensen met intresse kunnen PBtje sturen voor evt afname. Anke & Maaike hebben al bericht.
rijfoto's heb ik niet gemaakt, alleen van het mennen.
Annetje
Geplaatst: 09-11-09 17:48
Leuke foto's zeg! Ik vond het paardje van de tweede foto trouwens ook erg leuk. Heel erg lichtvoetig ding en zo op het eerste gezicht leek de man vriendelijk te rijden.
Jammer dat je niet ook foto's gemaakt hebt bij het rijden, ik vind je foto's erg geslaagd!
Anke
Geplaatst: 10-11-09 00:54
@annetje...ik zie alleen geen man op bovenstaande foto's? Wel een jongen. Volgens mij bedoel je Berani van de Wittehoeve, een leuke menpony is dat!
Buckje
Geplaatst door de TopicStarter: 10-11-09 12:04
Hier is nog een link met een paar foto's Maaike staat er niet bij omdat die haar foto's al heeft afgenomen
Mijn album verslechterd de kwaliteit iets, maar dat moet maar even anders kan ik de foto's niet plaatsen.
kan nog wel 3 jaar duren als ik dit jaar de 1e veulens krijg Maar heb ook ayla nog al denk ik dat die wat klein blijft voor mijn bijna 1,75. En achter demey zit natuurlijk ook appaloosa. Chewano zou ook nog een kleine kans hebben maar moet ik eerst met een ander l starten...