[AR] Trendy[SHET]@ Trainen voor ABOP!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

brenda36

Trendy[SHET]@ Trainen voor ABOP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 18:49

Ik ga Trendy is september ABOPpen en ben dus lekker met haar aan t oefenen!
Ze heeft sinds zaterdag helemaal door hoe het moet, echt heel gek eigenlijk want daarvoor hadden we altijd wel een beetje ruzie erom!
Dus ben ik nu echt super trots op haar omdat ze het nu gewoon netjes doet als ik het vraag.

Vanaf Oktober gaan we offiecieel starten en we hebben in het begin van t jaar al een aantal proeven Hobbyklasse gestart, met succes, en ze loopt nu zoveel beter, Hoop dat ze een ABOP-A of AA haalt dan kunne we hopen dat we de B d lekker snel door komen (5wp's) en dan een puntje in t L halen en dan is ze Prestatie!!

Even wat foto's van hoe het was:

16December 2007 :o Hier had ik Trendy voor het eerst voor de wagen (ik reed dr toen nog) en dat zag er dus zo uit :
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

19 maart 2009, hier heb ik ongeveer een half jaartje men les met haar en rijd zelf ook gewoon buiten de les om!:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en sinds zaterdag dus zo (ging zat, en woe wel beter hoor!) alleen een filmpje (ook foto's in)

En zijn we ABOP, en B klaar??
Reactie zou leuk zijn,

:evaw:

Dennis

Re: Trendy[SHET]@ Trainen voor ABOP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 19:00

B klaar zijn jullie zeker. ABOP blijft lastig, maar komt goed (kan altijd beter dan de vorige keer ;) ).
Waarschijnlijk doet het bezoek van de gebitsverzorger morgen haar ook wel weer goed ondanks dat ze geen speciale klachten heeft.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 23:07

Ziet er erg netjes uit in het filmpje.
Ze loopt er lekker voor.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 00:47

Het ziet er leuk uit....B starten gaat helemaal goed komen!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 08:24

Jullie zijn een leuke combinatie!
En wat een verschil met de vorige keren.

Ik zie alleen dat ze in de hoekje een beetje omvalt en uit balans raakt. Ik weet niet precies wat de oorzaak hiervan is. Het zou kunnen dat het tempo te hoog is, ik vind namelijk dat het tempo erg hoog ligt. Ook al heeft ze maar korte pootjes, nu loopt ze over haar tempo en kan ook haar passen niet afmaken.
Het zou kunnen dat je je wending beter moet voorbereiden; kleine ophouding op 2 teugels, heel klein aangeven dat je straks naar links/rechts gaat, weer 2 teugels en dan je wending inzetten.
Het zou kunnen dat je te weinig buitenteugel hebt, waardoor ze steun mist en door de binnenteugel eigenlijk naar binnen wordt gehaald. Let er dus goed op dat je je binnenteugel los laat in de wending en geef haar steun op je buitenteugel, zodat ze op haar eigen benen kan blijven lopen en een mooie wending kan rijden.

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 10:59

Wat leuk zeg!! Ziet er super uit :D

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 13:09

Sjonniej schreef:
Jullie zijn een leuke combinatie!
En wat een verschil met de vorige keren.

Ik zie alleen dat ze in de hoekje een beetje omvalt en uit balans raakt. Ik weet niet precies wat de oorzaak hiervan is. Het zou kunnen dat het tempo te hoog is, ik vind namelijk dat het tempo erg hoog ligt. Ook al heeft ze maar korte pootjes, nu loopt ze over haar tempo en kan ook haar passen niet afmaken.
Het zou kunnen dat je je wending beter moet voorbereiden; kleine ophouding op 2 teugels, heel klein aangeven dat je straks naar links/rechts gaat, weer 2 teugels en dan je wending inzetten.
Het zou kunnen dat je te weinig buitenteugel hebt, waardoor ze steun mist en door de binnenteugel eigenlijk naar binnen wordt gehaald. Let er dus goed op dat je je binnenteugel los laat in de wending en geef haar steun op je buitenteugel, zodat ze op haar eigen benen kan blijven lopen en een mooie wending kan rijden.

Trendy's tempo ligt idd erg hoog, dat heeft ze altijd al gehad en ik beng bang dat t nooit echt over zou gaan, T is al heel veel beter geworden hoor :)
Trendy had idd echt een: 'ik-ga-lekker-de-hoek-niet-in' bui, ik zal volgende keer onthouden wat betreft je tips!
Dankje wel :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:30

Ziet er leuk uit!

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 20:33

STARTE DIE HANDEL :D

ziet er super uit

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 10:12

Je rijdt in het filmpje met een mooi eenvoudig en klein concourswagentje. Wat voor merk is dat?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 12:19

Dat wagentje is een meer dan 15 jaar oud zelfbouw fabrikaat van een hengstenhouder. Had hem al eens geleend jaren terug, en vorig jaar kreeg ik de kans om hem te kopen. Ik heb geen moment getwijfeld en hem meteen opgehaald!

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-09 13:53

Dennis schreef:
Ik heb geen moment getwijfeld en hem meteen opgehaald!

Dat kan ik me voorstellen. Als er ooit zoiets hier voorbij komt grijp ik ook mijn kans! :9

brenda36

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-09 21:15

Damariis schreef:
STARTE DIE HANDEL :D

ziet er super uit

_/-\o_ aanvraag zit op de post :+