vrijdagavond waren wij al lekker in voorst zodat wij lekker rustig aan konden doen zaterdag.
we moesten om half 11 de dressuur rijden maar het liep erg uit dus ik moest aardig lang losrijden,, gelukkig voor mijn pony's geen enkel probleem

in het span staan magic en misty naast mekaar,, misty is 5 en magic is 10. vader en dochter staan samen in het span

de dressuur ging echt super wij gebruiken onze pony's voornamelijk voor de indoors en ja ze kunnen nou eenmaal erg hard dus de dressuur die leidt er onder magic drukt zich er namelijk graag uit.
ik had maar 1 grote fout en dat was dat misty in galop aansprong met de middendraf maar ach die magic kan echt flink strekken dus dat was niet erg.. waardoor een erg teleurstellende score
vaardigheid foutloos en de marathon ging eigenlijk ook vlekkeloos ik ben echt heel verbaasd dat we dus ook geen prijs hadden maar ja nog wel een 3e prijs voor speel uw spel.
hier een paar kiekjes van mijn oogappeltjes!

ik gok B volte 15 meter

kijk dit vind ik echt prachtig allebei onstpannen de oortjes naar mij gedraait en dan ook nog die beentjes hetzelfde

hmm een minder moment

tsja ze is de jongste maar zei blijft altijd netjes in een houdinkje lopen terwijl magic zich er weer lekker uitdrukt maar hij deed super zijn best!

een stukje later en weer netjes,, let vooral op het kind met het rode vest

misty loopt hier echt zo ruim voor haar doen!

pff klaar met de dresuur voor ons het lastigste onderdeel! wordt je nou niet verlieft op die rechter pony

en tot slot nog even onze nieuwe pony!!
miss moby 3 jaar oud

laat wat weten!!
groetjes marrianne