* Doek gaat open*
''Welkom bokkers bij de presentatie van ons nieuwe karretje, waar ik vreselijk trots op ben!!
Na een paar maanden wachten konden we hem eindelijk ophalen, onze eerste, eigen marathonwagen. Hij is prachtig, en precies zoals we gehoopt hadden!'' *Glunderd*
''Hij is van KCS, het type is Maestro. Het is een mooie en stabiele wagen, vanavond gaan we de eerste rit maken. Uiterraart komen daar ook foto's van!
Voordat we besloten een marathonwagen te kopen, hebben we eerst met een recreatiewagen gereden, die heeft nu een nieuwe eigenaar in Zweden''

''Na veel rond te hebben gekeken, ervaring ophebben gedaan, zijn we na een jaar op zoek gegaan naar een marathonwagen. Toen we hem hadden besteld, kregen we een tijdelijke wagen omdat de andere verkocht was. Het was een fijne wagen.''

''En na die maanden braafjes gewacht te hebben, kregen we hét mailtje; De wagen kan opgehaald worden. Zo zag ik er toen uit toen ik dat las:

En vandaag kwam ie dus.''

''En, wat vinden jullie ervan? Wij vinden hem in ieder geval super! Ik plaatst zo snel mogelijk foto's met Kelsey ervoor!!''
* Doek sluit zich*