Ik ben geopereerd en mocht eerst 3 maanden absoluut niks doen en nu sinds een paar weken mag ik weer voorzichtig het belasten op gaan bouwen.
Omdat het voor Fifi het beste was dat alles met regelmaat door zou gaan hebben we haar naar Stal Blakheide gebracht, waar ze super wordt verzorgd, en (niet onbelangrijk) netjes wordt doorgetraind.
Afgelopen maandag was de dag aangebroken dat ik na 4 maanden de leidsels zelf weer eens even in mijn handen mocht voelen!
Het was echt weer even wennen en onze communicatie was nog niet optimaal, maar het was natuurlijk wel super om het weer even te voelen!
We hebben veel linksom gereden omdat ik wat moeite had om haar goed in de linkerbuiging te krijgen, vandaar ook veel foto's linksom...

rondje stappen om even op adem te komen...

en weer verder!

Woensdag hebben we weer gereden, toen was het gevoel en het contact al een stuk beter!
Jammer genoeg zijn die foto's bijna allemaal mislukt vanwege het donkere weer...

Fifi blijft nog een paar weekjes op de Blakheide logeren tot ik weer iets mobieler ben en dan mag ze lekker weer mee naar huis!