Elk weekend weer genieten van het fijne kontje van onze Belle. Na jaren is eindelijk onze droom uitgekomen! Heerlijke ritjes maken over de Sallandse Heuvelrug.
Wil graag me hier melden! Geen betere foto's dan deze! Ik men sinds begin dit jaar met Pepijntje, en we zijn de bossen steeds verder aan het ontdekken! Dit was ons rondje van vandaag:
Hier ook een fijn rondje gedaan vandaag weer zo blij met mn hca ga nooit meer een uitstapje maken naar een andere wagen. Dit keer de spikkel billen van mn ruintje
Hier helaas niet het bos in, maar wel een hele fijne training in de wei.
judjuk
Geplaatst: 09-11-20 22:59
Voor 't eerst op pad met een zigeunertuig ... puur genieten
cinniz123
Geplaatst: 15-11-20 14:29
Vandaag weer lekker op pad geweest maar helaas een ongeluk gehad met mijn zo goed als nieuwe sulky. Dit was voor het ongeluk.
Ik hoor mn instructrice nog zeggen vlecht je hoofdstel vast met die bos manen van hem soms komt te wel eens voor dat een hoofdstel uitgeschud wordt en ik dacht de laatste 2 keer laat zn manen los en dat was de dom fout ooit en had zn 3de oog weer kort mketen knippen maar dat is allemaal wat als...
LinSa
Geplaatst: 15-11-20 15:33
Heftig zeg, ziet eruit alsof jullie niet ongeschonden eruit zijn gekomen. Wat een schrik!
Wij waren gisteren in het bos. Zat genoeg power in
cinniz123
Geplaatst: 15-11-20 16:10
Nou het was meer de schrik en materialistische schade. Ik heb me sulky na alles weer afgesteld weer gelijk voor de wagen gezet en dat deed ie braaf,ik heb echt een goude pony wat dat betreft. Omdat ik stuurloos was zonder hoofdstel raakte we een paal en ging de sulky om maar ben met mn dwaze kop meters aan de leidsels blijven hangen achter mn sulky in de hoop dat hij zou stoppen en gelukkig hebben mensen aan t stoeltje gehangen om hem tot stilstand te krijgen maar zowel mn broek als jas en schoenen en een stukje vel zijn aardig weggesleten door t asfalt. Het is levens gevaarlijk wat ik deed maar zo blij dat ik het deed want hij had er nooit heel uit gekomen als hij dat eind naar huis was gerent. Elke meter die hij afzetten in galop voelde ik het asfalt meer gaan branden en dacht ik hoe lang houd ik dit vol,tot hij t gras in ging en toen dacht ik dit is onze redding dit wordt te zwaar voor hem en met dank aan dat echtpaar wat snel reageerde gelukkig alles goed afgelopen. Op naar nieuwe veilige kilometers en ik zal nooit meer denken dat mn vlechtje niet nodig is met die dikke vacht