Vandaag even een ritje richting mijn ouders moesten even wat ophalen
cinniz123
Geplaatst: 01-05-20 16:51
Eindelijk zijn weer ook weer op weg. Doordat ik mn hca 19 inch niet in balans kreeg voor mn 2de shet erbij ,besloot ik een 16 inch tjeu te kopen maar ik bleek er onmogelijk pijnvrij op te kunnen zitten en had spijt dat ik mijn fijne hcaatje had weg gedaan en toen was mn zin ver te zoeken. Toen kwam er een leuke 2de hands van Boven langs en heb het plezier weer helemaal terug. Na 9 maanden niet aangespannen te hebben gelopen loopt mn kleine vriendje weer zo weg,zo trots op hem
(en ik maar denken... wat zit je laag. Totdat ik de titel zag. Tijd om wakker te worden )
Femke_Tweety
Geplaatst: 10-05-20 20:49
Prrrr schreef:
Het is uitzicht op een kont
(en ik maar denken... wat zit je laag. Totdat ik de titel zag. Tijd om wakker te worden )
Haha, vanaf de bok heb ik iets beter overzicht ja
Jorex
Geplaatst: 20-05-20 18:17
Jorie tweemaal tijdens het uitstappen buiten de bak afgelopen week. Hij moet wat gewicht kwijt, dus ik pak hem deze week wat vaker op en op zich gaat het ook nog niet eens zo verkeerd.
Murrie na langen tijd ook weeg voor het karrentje gespannen hihi.. Hebben vorig jaar April een zwaar ongeluk gehad door een trekker ,dus nu weer ons vertrouwen op bouwen.. Wat ben ik blij met onze 500 meter lange track haha ..Thuis buitenrijden
Gem
Geplaatst: 07-08-20 15:47
Verplichte kost, uurtje staptraining lange teugel. Toerist spelen.