Afgelopen maandag met die vriendin van mij Devon ervoor gehad. gisteren voor het eerst het echt zelf gedaan.
Vriend is meegeweest maar heeft er geen verstand van.
Vriendlief heeft een paar foto's gemaakt.
Zie hier een paar foto's van ons ritje samen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
josie schreef:Ook ik vind het lamoen wat aan de lange kant (zeker als je (korte) bochten gaat maken)
Citaat:en er zitten geen stophaken op?
Citaat:Je hebt wel een zweep bij je, maar niet in je hand? Ik zou hem in je hand houden, dat is veiliger.
Citaat:Daarnaast zou ik iets meer contact willen zien met de mond van je paard. Nu hangen je leidsels wel erg los, mocht hij schrikken, kan de braafste overkomen, kun je er niets meer aan houden / corrigeren.
Citaat:Verder lijkt het op een aantal foto's of je de strengen binnen de binnen singel hebt zitten. Mocht dit idd zo zijn, daar horen ze niet![]()
Ze horen te lopen tussen de binnensingel en de buitensingel of buiten de buitensingel om i.v.m. stoten van de gesp tegen de singel aan. (niet belerend bedoeld)
Het e.e.a is moeilijk zo te beoordelen omdat de foto's schuin van voren zijn gemaakt, maar als ik het zo beoordeel op deze foto's zou ik ze buiten langs laten lopen (dus buiten de buitensingel, dan voorkom je stoten van de gesp, dat is voor het paard niet prettig).
Citaat:Ook lijkt het of je broek nog wat hoger zou kunnen, maar dit is ook erg lastig om zo, met deze foto's, goed te beoordelen.
Citaat:Wel een mooie omgeving zo te zien, lekkere brede paden en goed droog, mooi om daar te kunnen mennen zo.
Nog veel menplezier gewenst.