[AR] Zorian voor de sulky,genieten!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joytje_05

Zorian voor de sulky,genieten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-10 21:36

Hallo,

Zorian is een 4 jarige shetlander ruin en hij is vorig jaar beleerd voor de kar. Dit jaar kregen we een beetje een dipje. Hij had geen zin om "te werken" voor de wagen, maar hij begreep het wel wat de bedoeling was. Gelukkig zijn we nu door de dipje heen en het gaat super goed! Doordat we dit samen voor elkaar kregen, is onze band ook een stuk sterker geworden.

Vandaag bleek het toch wel warm te zijn, dus hebben we het maar even rustig aan gedaan. Ondanks dat ik hem heb ik ingespoten, had hij toch wel last van de vliegen. Dit kun je ook zien op een foto, waar het lijkt alsof hij opgekruld wordt, wat natuurlijk niet zo is! Hij probeerde alleen de vliegen we te jagen.

Verbeterpunten:
-Ik ben nog niet tevreden hoe de broek hangt, dus als iemand tips heeft, laat het me dan horen. In het begin(toen Zorian beleerd werd heeft hij geen broek gehad, maar de menner die me heeft geholpen zei dat je naar een paar keer de broek er aan mag doen).
-Verder licht de sulky niet helemaal 100%, wat ik met het mennen ook merkte. Ondanks dat hij toch wel goed lag. Dus dat wordt verandert.

Zorian voor het optuigen
Afbeelding

Optuigen
Afbeelding

Mijn prachtige uitzicht!
Afbeelding

Best wel een gaafe foto!
Afbeelding

Afbeelding

Last van de vliegen :(:)
Afbeelding

Andere uitzicht:
Afbeelding

Last but not least:
Afbeelding

Reactie's met tips zijn erg welkom. Foto's mogen niet door andere doeleinden worden gebruikt!!
Verder ben ik helemaal in de wolken <3 Zorian en Zardos(mijn andere pony) zijn de beste die ik ooit had kunnen wensen.

Arvanti_haf

Re: Zorian voor de sulky,genieten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-10 23:08

Ah Kimberly, wat gaaf zeg! Dat zijn leuke foto's! Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg trots op bent! Ziet er heel erg leuk uit joh, helemaal niet opgekropt trouwens! Lekker genieten meid, ziet er TOP uit! Heel veel veilige kilometers gewenst!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 00:12

Wat leuk om is jou pony voor de kar te zien :) Ziet er relax uit :)

brenin21

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 09:00

Gefeliciteerd Kimberly, wat een leuke combinatie zijn jullie! Zorian ziet er super uit. Hij heeft trouwens dezelfde blik als z'n moeder, heel lief. Geniet maar lekker op je roze wolk hoor! ;)

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 09:15

Ik ben zo jaloers :\ Ik wil dit ook met Bam

Wel hele leuke foto's Kimberly :j

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-10 09:16

Jou tijd komt ook nog wel. :(:)

Leuke foto's zeg! Mooi uitzicht ook. :D

joytje_05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-10 09:44

Bedankt voor jullie leuke reactie's allemaal! :D

@ Esther, klopt hij lijkt echt op zijn moeder (afgezien van de kleur dan). Op zijn vader niet echt nee.

aah jouwn tijd komt idd. ook nog wel :(:) Ik heb ook ontzettend lang voor moeten wachten..

Ja je kunt hier heerlijk mennen, voordeel hiervan is dat het achter onze huis is. Nadeel is dat je hier niet de weg op mag.