lnda_ schreef:Ik ben bezig met mn rijbewijs
en ja ik heb een beetje straf gekregen omdat ik niet op borden let
Nu heb ik een aantal punten van hem gekregen en daar moet ik zelf een route van maken.
Dit mag met landkaart, of internet, ik heb met googlemaps aan de gang geweest maar word er niet veel wijzer van.
Ik woon in deventer, en dit is de route
Ri Amersfoort
[plaats] zuid er af
Ri Lucas ziekenhuis, (moet te zien zijn)
Ri Uchelen
Naar NS station
Naar Maduralaan no: 9
Via Zwolseweg naar de snelweg A50
Ri Deventer
Wie o wie kan mij even helpen?
Voor mijn adres etc als dat nodig is, even een pb sturen
Vanuit Deventer pak je de A1 richting Amsterdam, bij knooppunt Beekbergen (met A50) blijf je de A1 richting Amsterdam volgens.
Bij [plaats]-Zuid ga je de snelweg af, onderaan bij de verkeerslichten ga je links, bij de eerst volgende verkeerslichten rechtdoor en gelijk die erna weer links (je rijdt richting Ugchelen, dit is de Laan van Malkenschoten) bij de 1e rotonde 2e afslag, 2e rotonde 2e afslag, de Laan van Westenenk op.
Het Lucasziekenhuis ligt de 1e links daarna (Albert Schweizerlaan), Ugchelen ligt dan aan je rechterhand, t ziekenhuis aan je linker.
Als je dan weer terug rijdt naar de Laan van Westenenk en linksaf gaat, rij je langs Ugchelen (nu aan je linkerhand).
Op de 1e rotonde die je dan tegenkomt pak je de 1e afslag (Aluminiumweg), deze weg rij je helemaal door tot je op een grote kruissing met verkeerslichten komt, hier ga je links, de Arnhemseweg op. Je rijdt dan richting centrum.
Deze weg rij je helemaal door tot je op weer een grote kruissing met verkeerslichten komt, hier ga je rechtaf de Laan van de Mensenrechten op, je rijdt dan achter het station langs (station ligt aan je linkerhand)en kunt hier evt de parkeerplaats op (is wel betaald). Vervlgens zou ik daar dan keren en weer terug naar degrote kruissing rijden. Hier ga je rechtsaf, nu heet het de Koning stadhouder laan. Onder het spoor door, bij de volgende kruissing met verkeerslichten rechtdoor, de weg helemaal volgen (alle kruissingen rechtdoor) tot je op een y-splitsing komt, hier ga je links: de Vosselmanstraat op. Volgende verkeerslichten links de Badhuisweg op, daarna gelijk rechts de Sprengenweg op. De 3e links is de Maduralaan, hier nr 9 opzoeken.
De Maduralaan uitrijden en bij de Soerenseweg naar rechts, op de grote kruissing met de Loolaan links de Loolaan op. Doorrijden tot de Naald (volgende grote kruissing, Koninginnedagdrama was hier), bij de Naald rechtaf de Zwolseweg op. 2x verkeerslichten rechtdoor en bij de 3e verkeerslichten rechts de Anklaarseweg op. Doorrijden tot op de T-splitsing, hier linksaf Kanaal Noord op. Hier gewoon helemaal rechtdoor tot je de snelweg A50 op kunt, je pakt de afslag richting Arnhem. Op de A50 rij je door tot knooppunt Beekbergen, hier hou je de borden A1 richting Deventer aan....et voila! 
Kijk maar even na op Google maps! Enne voor die parkeerplaats bij t station, als je m op moet, ff de creditcard of chipknip van je instructeur vragen.