Ze doen altijd pijn en de dingen die ik erin wil doen passen niet

Denk er toch over ze nooit meer te gebruiken of op te rekken dit gaat echt niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilovisjoly schreef:heeJ ik kom hier maar weinig maar ik heb een vraag. ik heb mijn navelpiercing nou 6 weken ofzo...en hij raakt iedere keer ontstoken ik was hem goed, zorg dat ik een lang shirt aan heb bij de paarden ( of andere dingen waar je goed vies word) maar toch blijft die ontsteken...komt iedere keer kei vies spul uit...kan dit kwaad...moet ik hem eruit halen?
en er komt nu ook ineens kei veel bloed uit...ik vind dit maar eng
ilovisjoly schreef:heeJ ik kom hier maar weinig maar ik heb een vraag. ik heb mijn navelpiercing nou 6 weken ofzo...en hij raakt iedere keer ontstoken ik was hem goed, zorg dat ik een lang shirt aan heb bij de paarden ( of andere dingen waar je goed vies word) maar toch blijft die ontsteken...komt iedere keer kei vies spul uit...kan dit kwaad...moet ik hem eruit halen?
en er komt nu ook ineens kei veel bloed uit...ik vind dit maar eng
xxsweet schreef:Ik had dat ook met mijn 1e navelpiercing.. Het heeft een hele tijd geduurd voor dat dat Oke was. Ik zou gewoon geduld hebben en er echt niet aan komen.. Want eruit halen is zonde
Millenium schreef:Hej ik heb mijn tongpiercing nu 2 weken. Heb er een korter staafje in zitten. Nu heb ik 2 kunstof balletjes gekocht. nu wil ik er 1 op doen maar volgens mij heb ik het balletje wat je er af kan draaien onder zitten. moet ik nu mijn hele piercing eruit halen en er op nieuw in doen? en dan dat andere bolletje er op draaien?
Anoniem schreef:bolletjes wisselen maakt niks uit voor het genezen van de piercing.
zolang je hetzelfde staafje houdt..