[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 22:45

Ik heb nog spijt dat ik mijn gewone gaatjes heb laten schieten.
Ze doen altijd pijn en de dingen die ik erin wil doen passen niet
Denk er toch over ze nooit meer te gebruiken of op te rekken dit gaat echt niet.

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:14

ik heb mijn tragus ook laten piercen, had er ook een ringetje door heen, maar vond een oorbelletje met een steentje leuker dus heb er gewoon een normaal knopje in gedaan. gaatje is idd wel groter als je hem laat piercen en nu dus ook gekrompen maar doe er toch geen ringetje meer in dus maakt niet uit

parouscha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-06 23:19

Ik heb vandaag mijn navelpiercing verwisseld maar mijn nieuwe piercing is te kort.
Deed ik mijn vorige piercing erweer in, kwam er bloed uit en deed best pijn, volgends mij is hij nu onstoken ik ontsmet hem maar goed en dan verwissel ik hem voorlopig maar niet meer.

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 12:58

Afbeelding

Antitragus, oooh dat vind ik ooooook wel goaf

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 13:44

Idd Mlies! Die ziet er echt gaaf uit!
Door dit topic wil ik alleen maar meer piercings
Tussen mn borsten lijkt me ontzettend gaaf..
Een tragus
Een clithood lijkt me ook gaaf
en 1 zo onder je lip zie ik ook wel zitten
en natuurlijk een tongpiercing

Sannuh

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:54

Ooh das ook wel erg mooi zo'n anti tragus . Maar misschien is het minder als je al een normaal oorbel-gaatje hebt..

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 16:55

Mwah past allemaal best

Hmmmz.. Tis echt dat ik nu echtechtecht geen geld heb, anders wist ik het wel.

LiinDseyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:27

heeJ ik kom hier maar weinig maar ik heb een vraag. ik heb mijn navelpiercing nou 6 weken ofzo...en hij raakt iedere keer ontstoken ik was hem goed, zorg dat ik een lang shirt aan heb bij de paarden ( of andere dingen waar je goed vies word) maar toch blijft die ontsteken...komt iedere keer kei vies spul uit...kan dit kwaad...moet ik hem eruit halen?

en er komt nu ook ineens kei veel bloed uit...ik vind dit maar eng

Millenium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:39

Hej ik heb mijn tongpiercing nu 2 weken. Heb er een korter staafje in zitten. Nu heb ik 2 kunstof balletjes gekocht. nu wil ik er 1 op doen maar volgens mij heb ik het balletje wat je er af kan draaien onder zitten. moet ik nu mijn hele piercing eruit halen en er op nieuw in doen? en dan dat andere bolletje er op draaien?

Mlies

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 21:45

ilovisjoly schreef:
heeJ ik kom hier maar weinig maar ik heb een vraag. ik heb mijn navelpiercing nou 6 weken ofzo...en hij raakt iedere keer ontstoken ik was hem goed, zorg dat ik een lang shirt aan heb bij de paarden ( of andere dingen waar je goed vies word) maar toch blijft die ontsteken...komt iedere keer kei vies spul uit...kan dit kwaad...moet ik hem eruit halen?

Kan je wel tegen het spul waar ie van gemaakt is?

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:00

ilovisjoly schreef:

Belangrijkste is : afblijven!
wat bij mij verder hielp is in een borrelglaasje afgekoeld gekookt water doen, zeezout erin oplossen, daar even mee spoelen of op je navel zetten, kreeg ik als advies van mijn piercingshop.
verder ook eerste tijd niet zwemmen, weet niet of je hebt gezwommen? daar kun je nl een hoop bacterien bij oppikken.
succes

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-06 22:30

dank je wel voor de reactie,
ik probeer er ook zo min mogelijk aan te zitten maar ooit moet ik ff draaien omdat hij dan verkeerd zit en enorm pijn doet. zwemmen doe ik zowiezo niet...maar ik heb hier geen zeezout is gewoon zout ook goed?

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-06 21:40

Gewoon zout weet ik niet, geen ervaring mee,
maar kan ook wel hoor, als het verder maar niet behandeld is enz.
Als je het niet aandurft is het ook wel goed om alleen met het gekookte water te spoelen. Zeezout kun je trouwens in de meeste natuurwinkels (de Tuinen) wel kopen.

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 07:15

dankje...de zus van mijn best vriendin die leert voor dokter...en toen ik daar was vroeg ik zo aan mijn vriendin...neem ook een navelpiercing plzz...en toen zei die zus meteen..NEE niet doen dat is kei slecht...en toen waren we daar niet verder op in gegaan maar een keer toen ik er niet was, hadden ze het erover gehad, want die zus moest die week allemaal leren over wat ze moet doen als er iets met piercings is enzo....en die hadden geleerd dat als de ontsteking te groot wordt dat het dan iets met je organen kan doen...ik weet ook niet precies wat...maar iig mijn ontsteking groeit iedere nacht weer, en zit nou zeg maar een bolletje van bijna 1 cm breed ( diameter) Wilde ik vandaag naar die piercing shop gaan is ie dicht..grrrrr

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 09:49

Ik had dat ook met mijn 1e navelpiercing.. Het heeft een hele tijd geduurd voor dat dat Oke was. Ik zou gewoon geduld hebben en er echt niet aan komen.. Want eruit halen is zonde

Shyla25

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 09:57

xxsweet schreef:
Ik had dat ook met mijn 1e navelpiercing.. Het heeft een hele tijd geduurd voor dat dat Oke was. Ik zou gewoon geduld hebben en er echt niet aan komen.. Want eruit halen is zonde

En dan heeft ze straks bloedvergiftiging
Naar de dokter ermee is mijn advies.

LiinDseyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 16:55

ik ga morgen iig naar die piercing shop. en als het erger word laat ik het ook wel even zien aan de zus van mijn vriendin. is meteen een goede oefening

Mars

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 19:54

heel verstandig
Bij mij duurde het trouwens ook maanden voordat hij helemaal goed was hoor

Diana_14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 21:47

Millenium schreef:
Hej ik heb mijn tongpiercing nu 2 weken. Heb er een korter staafje in zitten. Nu heb ik 2 kunstof balletjes gekocht. nu wil ik er 1 op doen maar volgens mij heb ik het balletje wat je er af kan draaien onder zitten. moet ik nu mijn hele piercing eruit halen en er op nieuw in doen? en dan dat andere bolletje er op draaien?

beide bolletjes kunnen eraf, 2 weken wisselen van bolletjes is best wel snel volgens mij. Maar als je met een tangetje het staafje vast houd, en dan met een theedoek (is stroever dan je vingers) het bolletje los draaien.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 22:10

bolletjes wisselen maakt niks uit voor het genezen van de piercing.
zolang je hetzelfde staafje houdt..

en idd beide bolletjes kunnen eraf, met een latex handschoentje of een stroeve handdoek/theedoek..

LiinDseyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:46

hij is weer aan het genezen volgens mij. gister ging het al heel goed dus ben niet meer naar de piercingshop geweest. nou zit er nog een ontsteking echt maar dat is niet meer zo'n harde bol. dus ik denk dat het wel weer geneest...

Suzanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:52

nou dan kom ik ook maar even zeggen wat ik wel heb en wou:p
ik heb 2 gaatjes in mijn oren en daar hou het mee op
ik heb wel een navelpiercing willen zetten twee jaar achter elkaar maar ben nu gelukkig erover heen, niet dat ik ze lelijk vind, maar dat je er toch een tijd mee zit en het litteken wat je eraan over houd
en voorderest heb ik nog nooit gedach om een tong piercing of een piercing in je lip te zetten, maar dat doe ik ook nooit (denk ik)
nou dit was het dan wel

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:38

Anoniem schreef:
bolletjes wisselen maakt niks uit voor het genezen van de piercing.
zolang je hetzelfde staafje houdt..

Ik denk het wel een klein beetje hoor
Want als je nu als een gek aan die bolletjes gaat zitten rossen, dan gebeurt er veel met de piercing zeg maar.
Het heeft nl. (is mij verteld) ook rust nodig.. Dus ikzelf zou er ook voorzichtig mee zijn als je een bolletje losmaakt omdat je toch aan 'de plek' zelf zit

kelliej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 22:34

Heb sinds vandaag een tongpiercing
Ben echt super blij want wou het al heel lang !
Kan alleen niet zo goed eten
Alleen vind jammer dat je eerst zo een lang staafje er in krijgt, na hoe veel dagen hadden jullie een kort staafje erin en ik moest me mond goed spoelen met 1 of ander spul ( weet de naam niet meer) maar is gewoon speciale mondwater ook goed?

Millenium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 09:02

Hey leuk dat je en tongpiercing hebt! ik heb de mijne na 15 dagen later verwisselen voor een korter staafje. ik mocht dus absoluut niet spoelen met mondwater. ik moest spoelen met zoutwater. succes met het eten paar daagjes en je kan weer normaal eten.