BoktWikiBulletin mei

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marlies1

BoktWikiBulletin mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-08 01:45

Het BoktWikiBulletin van februari is hier te vinden. In de maanden april en mei is geen BWB verschenen.

Tweemaandelijkse verschijning BWB en dienstmededelingen
Het BoktWikiBulletin zal in het vervolg één keer in de twee maanden verschijnen. Voor belangrijke tussentijdse zaken zal in het vervolg gebruik worden gemaakt van dienstmededelingen.

Onderwerp van de maand
Omdat gebleken is dat de topics met betrekking tot het onderwerp van de maand weinig reacties opleveren (en dan met name weinig artikelen), is besloten het onderwerp van de maand af te schaffen.

Maart, april en mei
In de maanden maart, april en mei zijn 110 artikelen en 270 afbeeldingen toegevoegd aan de Wiki. Iedereen die hieraan heeft meegewerkt: bedankt hiervoor!

Bronvermelding
Als je een artikel schrijft voor de Wiki is het belangrijk dat je vermeldt welke bronnen je hiervoor hebt gebruikt. Dit zorgt er namelijk voor dat de artikelen op de Wiki te controleren zijn op hun inhoud. Bij het nagaan van beschuldigingen van plagiaat, smaad of laster kan een bronvermelding uitkomst bieden over de herkomst van de informatie. Bovendien is het ook een extra service aan je lezers: als ze meer interesse hebben in het onderwerp kunnen ze gelijk doorklikken naar andere online bronnen, of een boek opzoeken. Het Help-artikel op de Wiki met betrekking tot bronvermelding is enige tijd geleden aangepast. Hierin wordt ingegaan op het belang van bronvermelding, welke bronnen je kunt gebruiken, hoe je bronnen vermeldt en hoe je voetnoten maakt.

Wist je dat
...de Hoofdpagina van de Wiki inmiddels 129.700 keer bekeken is?
...het artikel Hoe vlechten het meest geraadpleegde artikel van de Wiki is?

Anoniem

Re: BoktWikiBulletin mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 16:16

Zo hij is al vaak bekeken! Er staat wel weinig informatie vindt ik. Knipoog

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-08 16:53

Zijn er nog zaken die je mist, maar waar je wel graag over geïnformeerd zou willen worden? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 07:26

Misschien wat meer 'wistjedatjes'? En, er waren altijd discussies wat goede foto's zijn voor de Wiki etc. Misschien kan je dat er ook in zetten? Lachen
En een top 10 van het meest beken doet het vaak ook al goed Ja

Marlies1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-08 13:55

Bedankt voor je input, ik ga het meenemen. Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-08 17:09

Graag gedaan! Als ik nog een keer ergens op kan komen dan zal ik dit ook doorgeven!