Ruiters zonder cap in de wiki

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:43

Zojuist zat ik even te kijken naar een artikel in de wiki, en zag dat in dit artikel meerdere ruiters zonder cap te zien zijn.
Het lijkt mij dat de wiki een voorbeeld functie heeft. En het lijkt mij dan ook niet nodig om hiervoor foto's te gebruiken van ruiters zonder cap. Zeker voor dit artikel zou het geen probleem moeten zijn om foto's te vinden met een cap.

http://www.bokt.nl/wiki/Wijken#Wijken

xSlvna
Berichten: 9588
Geregistreerd: 27-03-11

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:45

Serieus? :')

NailB

Berichten: 416
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Tilburg

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:47

t is maar waar je je druk over maakt, ik heb die pagina ook wel eens bekeken en het was me niet eens opgevallen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:51

FLOVE schreef:
t is maar waar je je druk over maakt, ik heb die pagina ook wel eens bekeken en het was me niet eens opgevallen :)


Maak me er niet echt heel druk om en als de moderaters er geen waarde aan hechten dan blijft het lekker zoals het is.
Echter geeft bokt aan in de "uitgelicht reglementen" hun voorkeur te geven aan ruiters met cap in normale rijtopic's. Dan zou het dus ook logisch zijn als die voorkeur ook in de wiki te zien is.

Vandaar dat het me opviel :)

Dribbel

Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 21:58

We verbieden het niet, maar als er een foto met dezelfde kwaliteit is en dan met cap, dan nemen we degene met cap.

Annemeik

Berichten: 4242
Geregistreerd: 29-08-03
Woonplaats: Lunteren

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:02

Dat ben ik :D is nog een oude foto

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 22:19

snap je punt wel..
Zodra er iemand op bokt foto's maakr zonder cap staat half bokt op zn achterbenen..
Denk dat dit ook wel een soort voorbeeldfunctie heeft, zeker omdat er oefeningen uitgelegd worden uit de hogere takt van de sport, omdat je op dat niveau rijd hoef niet te betekenen dat een cap niet meer nodig is..

Dribbel

Berichten: 13637
Geregistreerd: 13-08-05
Woonplaats: Cambridge (UK)

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 23:00

We verbieden het niet, maar met cap gaat boven zonder. Hierdoor is misschien niet 100% met cap maar wel het grootste deel. Helemaal verbieden is denk ik niet zinnig voor de Wiki (ook vanwege meer caploze disciplines), maar een goede foto met cap verkiezen is denk ik voldoende. Net als bij uitgelicht, als we tussen 2 goede moeten kiezen, dan gaan we voor met cap,

jtruiter
Berichten: 2
Geregistreerd: 01-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:14

Het gebruik van een cap is zo belangrijk, het is lekker om met je hoofd in de wind te rijden maar bescherm deze altijd een ongeluk zit in een klein hoekje...

Bambolina

Berichten: 2092
Geregistreerd: 16-11-06

Re: Ruiters zonder cap in de wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-15 14:18

Dan kan je 9 van de 10 wiki's over dressuur wel aan gaan passen, al die ruiters die met hoedjes rijden ipv cap :oo