Kritiek op Klasse (dressuur)

Voor nieuwe artikelen of opmerkingen en vragen over artikelen en de Wiki in het algemeen.

Moderator: Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Urielle
Moderator RT, WD, TVG, VNA

Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 09:57

Onder Klasse (dressuur)

Ik vind uberhaupt eigenlijk het hele deel over de 'nieuwe' dressuurproeven er niet in thuis horen, de titel belooft informatie over wat een klasse is, misschien de verschillen tussen de klasses? Maar geen vergelijking tussen oude en nieuwe situatie. (die ook al niet echt nieuw meer is nu :+ )

Citaat:
In principe zijn dit allemaal zaken die in de basisopleiding van paard en ruiter naar voren moeten komen, voordat je een startkaart aanvraagt. Op dit moment gaan mensen veel te vroeg op de wedstrijden met als gevolg dat er over een hele baan maar een paar met een winstpunt naar huis gaan.

Ik weet niet wie dit getypt heeft, maar die rijdt ergens anders haar wedstrijden dan ik := Ik vind het behoorlijk gekleurd en ongefundeerd.
Van mij zou het hele deel over verschil oude/nieuwe proeven er dus uit mogen. :o

May the odds be ever in your favor.
Wrangler M1+9 (203) / LRV B2+26; Devdan M1+1 (181) BB springen; Future B+0 (178); veulen verwacht 12 april 2015 Houston x Saros vh Gestelhof inseminatie 7 mei 2014

Marieke_K

Re: Kritiek op Klasse (dressuur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 10:38

Het verschil tussen oude en nieuwe klasse zou inderdaad niet meer beschreven hoeven worden, de oude proeven zijn nu inmiddels echt 'oud'. Naar mijn idee zou in de intro toelichting moeten staan over de proeven an sich (doel bijvoorbeeld) en dan daaronder per klasse de belangrijkste onderdelen en waar een jury de nadruk op legt in de beoordeling.

L2 + 0 met de bolle :) // Eindstand

Aurora3
Hoofdmoderator Wiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 14:03

Misschien dat Urielle of een andere bokker zin heeft om het stuk te herschrijven?

Urielle
Moderator RT, WD, TVG, VNA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-13 15:45

Ik wil best een poging doen, maar dan post ik het wel hier.
Heb in het verleden al wat gestunt met de Wiki maar ik ben niet handig in opmaakdingetjes :o

May the odds be ever in your favor.
Wrangler M1+9 (203) / LRV B2+26; Devdan M1+1 (181) BB springen; Future B+0 (178); veulen verwacht 12 april 2015 Houston x Saros vh Gestelhof inseminatie 7 mei 2014

Dribbel
Wiki moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 17:17

Daar kunnen wij gewoon mee helpen hoor en anders is er altijd nog de handleiding voor schrijvers.

Change happens by listening and then starting a dialogue with the people who are doing something you don't believe is right.Jane Goodall
I just wish the world was twice as big and half of it was still unexplored.Sir David Attenborough

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie