Inmiddels heb ik ontdekt hoe ik er filmpjes mee kan maken en mijn vriendjes thuis zijn gewillige proefkonij... ehh, katten. Kan ik ze meteen even officieel voorstellen op BB (de echte fans hebben mijn eerste filmpjes natuurlijk al lang gespot in mijn profiel
)Wie is wie:
Zoë is de cypers-met-rode, met zoveel kleurtjes moet het wel een dametje zijn en dat klopt ook
Ze is bijna 7 en sinds ruim 3,5 jaar woont ze bij mij. Waar ze eerst woonde werd ze gepest door andere katten, hierdoor en door andere nare gebeurtenissen is ze erg angstig geworden en het heeft een tijd geduurd voor ze een beetje op haar gemak was.Juju is de zwart met witte kater, hij vindt zichzelf errug stoer en is dat tot op zekere hoogte ook. Verder is hij lief, aanhankelijk en doelgericht als het op voedsel bemachtigen aankomt. Ju is onlangs 2 jaar geworden en heeft nog een beetje een babyface
Hij is als kitten bij ons komen wonen. Dit was afgelopen zaterdag, "ik doe niiiiiiiksss..."

Gisteravond, een beetje donker omdat de filmpjes bij kunstlicht zijn gemaakt

Mijn vrienden kennen Zoë zo niet... als er bezoek is zit ze meestal in een hoekje te wachten tot de gasten weer vertrokken zijn
"Helpen" met bed opmaken is een van haar favoriete huishoudelijke karweitjes

En de laatste is van vanochtend, ontbijt:

Zo... nou... dat waren de filmpjes
Wat vinden jullie van mijn vriendjes?
Op het tweede filmpje kwam Juju (die op de bank had liggen pitten) net in beweging. Als poes moet je dat natuurlijk even in de gaten houden
Momenteel ben ik even met filmen bezig maar fototopics komen er vast ook nog wel