Zoals jullie weten was het vandaag echt raar weer. Af en toe sneeuwde het, dan regende het en dan scheen de zon. En soms was het heel koud. Maar toch, ik verveelde me dood.. Wat moest ik nou doen? gelukkig belde mijn buurmeisje nadat ik goofy had uitgelaten ([BB-ITP] Goofy (hond) showt zich!) aan. We zijn eerst bickel op de foto gaan zetten ([BB-ITP] Bickel (hond) showt zich ook!) en daarna met Misha.

Misha is een bruine labrador en nog heel jong. Hij is 1 jaar en 7 maandjes

Mijn buurmeisje kwam vandaag langs, en wou wel met Misha helpen. Dus gewapend met het fototoestel naar buiten.
Misha kan nog niet veel, daar zijn we nog mee bezig. Ze kan netjes 'hoo' zitten en blijft heel dicht bij je. Ook loopt ze al zonder riem mee op stukjes waar het kan

Dit is gemaakt met een oud fototoestel die geen mooie foto's kan maken, tenminste geen mooie bewegende. Donderdag krijg ik een nieuwe!

Hier de foto's met strekfoto! :

Hallo, ik ben Misha. En ben heel moe

En ik moet nu dus snel naar bedje toe, voor we gaan werken al..

Whaa! Wat is dat?! (hier liep mijn buurmeisje er evenlater slippend achteraan..

Hmm.. En nu?

Wat een lekkerdinng loopt daar

I Love Takjes. Kijk het buurmeisje van [***] eens in actie! Ik sjok erachteraan

Ahh, maar we zijn best lief samen hoor!

Die hond ziet me nog steeds niet.. Waar is dat lekkere ding nou? Oo sjit, een foto!

Die beentjes, netjes gelijk he!

Aan het werk!

Ik ben een Zz-Dressuur hond en kan goed strekken!

Galopje? Makkelijk hoor.

Wordt wel een beetje moe van dat uitsloven..

En?! Zit Zz-Springen er ook in? Ik ga over de beruchte muur

Naaaaar huis!!

En even lief met mijn dinnetje op de foto. D'r haar zat helemaal door de war door het weer.. Arme zij.. Nja, ik vrolijk het plaatje op!

Doeei, Knuffel Misha.

Doeeg!