Rooie ontwikkelt zich van doodziek en broodmager zwervertje tot een steeds fittere, lieve, knappe, slimme bink.
En wie zich goed voelt, moet ook een dagelijkse portie FLZ (frisse lucht en zon) hebben. Dus wordt Rooie als het weer het toelaat door mij uitgelaten, tot hij echt genoeg hersteld is om naar een nieuw huisje te gaan.
Voor degenen die Rooie niet kennen, in dit topic [BB-ITP] Een rood hoopje ellende *Update op pagina 4* staan foto's en het verhaal van hoe ik hem vond. Het verschil tussen toen en nu is echt enorm!
Rooie's verslag van zijn 4e keer in de tuin:
"Schiet 'es op joh, het is mooi weer."

"Zeg eh... Gaan we nog of hoe zit dat?"

"Ook al ben je een beetje traag, vrouwmens, je bent toch wel lief hoor!"

"Hallo sappig Konijn, jij ook weer hier? Lekker weertje he!"

"Ja ja, lach maar. Ik weet best dat dat tuigje een beetje banketstaaf staat, maar hey, het kleurt wel bij mijn ogen ja!"

Na Rooie's uurtje buiten heb ik ook nog wat foto's in de schuur gemaakt. Want uiteraard moest er ook nog even gespeeld worden (dat heeft hij sinds vandaag nu echt door, eerst begreep hij niet wat ik nou van 'm wilde

"Ach ja, na dat malle tuigje heb ik weinig meer om me voor te schamen. Dus dan durf ik ook wel met dat rare plastic ei te spelen. Maar waarom krijg ik die vogel nou niet uit dat ei getrokken?

"Kom hier, rammel-ding, ik zal je eens laten zien wie hier de baas is!

"Kill! Kill! Kom dan als je durft!"

"Leuk hoor, al die drukte, maar nu eerst mijn vachtje poetsen voor ik weer ga slapen."

"Nou luitjes, bedankt weer voor de aandacht!"