Nieuwe maatjes..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sirius_

Nieuwe maatjes..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-08 23:14

Vanmiddag even snel een simpel krabplankje gehaald voor 3,- Einde van de maand he Clown)
We hadden alles in huis, althans.. voer en een kattenbak kregen we mee, grind hadden we, speeltjes gehaald. 'smiddags zouden we de katten bekijken en eventueel meenemen. Toen ik echter mn bankrekening checkte was mn ziekenfonds gestort. We zijn gelijk naar ranzijn gereden om een krabpaal te halen, en een hele zak prins, en een radiatormatje.
Nou toen door naar de poezen. De dikste, daisy, liet zich niet aaien en rende steeds weg. Haar zusje kwam echter gelijk op ons aflopen.
Nou praatje gemaakt met degene bij wie ze in huis waren, katten in t vervoersmandje gedaan (Misty liet zich in een keer erin stoppen, we hebben echter achter daisy aan moeten rennen)

Thuis hebben ze de boel onderzocht, daisy rende nog weg bij elke beweging die we maakten. Misty sprong gelijk op schoot, zodra we even gingen zitten.
Eigenlijk hadden we verwacht dat we daisy nog wel even de tijd moesten geven, maar toen mn vriend op ons bed ging zitten sprong ze erbij en t ijs was gebroken.
Weet iemand trouwens waar dit aan ligt: Zodra je haar richting op loopt in huis, rent ze weg. Maar als je naar haar toe loopt terwijl ze op bed zit, blijft ze liggen (met de pootjes in de lucht van aai me op mn buikje Haha!)

Al met al gaat t hier prima, ze zijn al redelijk gewend. Misty springt tijdens t gamen steeds op schoot maar dat vind mn vriend niet fijn, want ze wil bij de joystick liggen Haha!
Ik moet alleen nog even opruimen omdat we net uit de verhuizing komen, maar we zijn al een compleet gezinnetje!

Afbeelding
Daisy: IJs is gebroken

Afbeelding
Misty

Afbeelding
zodra tonnis gaat gamen springt misty op schoot

Afbeelding
Daisy

Patriciavt

Re: Nieuwe maatjes..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 23:20

Wat een leukies!!! Lovers

jij bent goed bezig, paardje, poesjes Haha! Wanneer komen de baby's?? ROFL

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:04

Ohhhh schildpadjes Lovers
Wat zijn ze leuk! Veel plezier met ze Haha!

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 09:45

Het zijn hartstikke mooie poezen Ja . Hoe oud zijn ze en waar heb je ze vandaan?

En om jouw vraag te beantwoorden: als jij rechtop staat en poes is op de vloer dan ben jij een stuk groter dan zij en voelt ze zich bedreigd, waardoor ze voor de zekerheid vast de benen neemt. Als ze op bed ligt bevindt ze zich al een stuk hoger, en zeker als jij dan ook nog eens gaat zitten dan ben je al een stuk minder bedreigend.

Mijn ene poes is een echte schootkat en voor geen mens bang, maar zij loopt ook weg als je recht op haar af komt, laat staan mijn andere poes. Die wordt erg graag geknuffeld, maar heeft wel een wat omzichtiger benadering nodig.

Het beste kun je Daisy naar jou toe laten komen in plaats van andersom. Geef haar een beetje de tijd, dan komt het vanzelf goed Ja . (Hoewel sommige katten altijd een beetje omzichtig benaderd zullen moeten worden, dat zit in hun systeem). Al met al is het al best heel uitzonderlijk hoe redelijk op hun gemak ze zich nu al gedragen in hun nieuwe thuisje Lachen .

Veel plezier met ze!

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 18:12

Iemand van bokt is op zoek naar de katten... die wil graag weten waar ze zijn omdat jullie die bij haar vandaan hebben... wat is bokt toch klein he... hahah!

Het zijn precies dezelfde, dat is te zien aan het bruine stukje aan het linkerpootje van daisy.

Hier is de link [BB] Wie heeft mijn schilpadpoezen in huis?

Ze zijn wel erg leuk!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 19:02

Het zijn oko dezelfde Lachen Ik had al contact met de eigenaresse want voor ze t bericht plaatste had ze mijn nummer al

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 22:01

wat een pluizebol en leuke vacht zeg Lachen

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-08 22:21

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:40

Ohw oke! Das mooi! Veel plezier met de poezels!

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:07

echt leuk om te zien dat ze zich al helemaal thuis voelen.
ik denk dat daisy echt nog even moet wennen zij is echt een ik kijk de kat uit de boom kat Haha!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-08 10:14

Daisy is al 100% gewend hoor Haha! die is niet bij me weg te slaan hihi

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 14:19

ohww mooi!