Hay Jasmijn, weer hele leuke filmpjes, en foto's. Wat is die toch groot geworden joh, ik herken Dizo helemaal niet meer. Altijd leuk om foto's van Dizo te zien, even de rest van de filmpjes kijken.
Esmee, dank je . Ja hij is zo veranderd he, echt een grote beer aan t worden. Hij weegt nu 24 kg.
Hai zus, nee paste die niet, heb hem idd geruild, voor één van 56 cm (die ander was 70 cm ). Hij zit nu op het strakste gaatje dus kan ook nog genoeg groeien.
Ja prachtig he die filmpjes . Hij kan zo gek doen! Oh, en hij loopt waarschijnlijk zo met je mee! Hij is echt te lief haha, als er ooit een inbreker komt staat ie vrolijk kwispend met mn portomonnee in zn mond .
Haha, dat soort honden ken ik. Wij hebben heel lang in vakanties op de hond van vrienden van ons gepast en die begroete ook iedereen vrolijk kwispelend om een aai te halen De enige persoon die ze echt niet leuk vond was , heel cliché maar waar, de postbode
Hou Furia, ik herkende de foto's meteen, althans de omgeving, mooi is het daar he, even lekker uitwaaien..... Wij lopen dr ook wel eens op zondag alleen soms wel eens schrikken als je een blote man tegenkomg zo midden in de winter
Ja écht Furia, ben me ook de eerste keer wild geschrokken dacht dat er een gestoorde rondliep, maar Geestmerambacht is een homo ontmoetingsplaats en daar maken ze geen geheim van
Was wel waterkoud als ik de foto's zo zie, maar kan je altidj weer even opwarmen in het resaurantje