Andijviefreak Ininminie!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-07 21:20

1. Haaaaaaaaai mensen ik ben Inminie, ongeveer 5 maanden oud met een gewicht van een kleine 600 gram... inteelt noemt baasje dat..
Afbeelding

2. Hee balletje ga is aan de kant!
Afbeelding

3. Ik heb 2 vriendinnetjes... onder Mini Ini en boven Mini Mie.. (pssst baasje zegt dat in mijn toekomstige woning misschien nog wel een vriendinnetje bij kan, maar dat vind ik leuk!)
Afbeelding

4. Nog even Mini Mie van d'r goeie kant nou okay..
Afbeelding

5. Dan wil ik NU andijvie!
Afbeelding

6. Waar is het dan?
Afbeelding

7. Neeeeee, niet eerst een groepsfoto!
Afbeelding

8. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn andijvie <3
Afbeelding

9. Neee, niet aan haar geven is mijn andijvie geef geef
Afbeelding

10. Ja bijnaaaaaaaaaaaaaa
Afbeelding

11. Ik kan het bijna proeven...
Afbeelding

12. Zo, dat dacht ik!
Afbeelding

13. Heeee maar ik wil meer.....
Afbeelding

14. Gna gna baasje is ook niet goed in verstopppen
Afbeelding

15. Jam jam jam ik kan nog even vooruit doeggg
Afbeelding

Iniminie is dus een inteeltkonijntje die ik mee heb genomen van mijn stageplaats destijds waar hij snotterde en een iet wat mager was. Hij ging bij mij op de antibiotica, maar pikte nog dikke buikenziekte mee van de winkel en kreeg dit er ook nog is overheen. Dit is allemaal goed gekomen, maar echt goed aan kwam die nooit en het snotteren werd ook niet optimaal. Nog een keer dikke buikenziekte weer vermageren en toen opeens ging het wat beter. Toen moet zijn maatje ook een ram bij hem weg ivm hij vervelend werd, die nacht heeft hij waarschijnlijk een verstopping gehad in ieder geval ik kwam bij zijn hok en hij lag op zijn zij en kon niet meer rechtop staan. Hij was vreselijk koud. Hij hield zijn kopje slaap naar beneden en sprong en viel links en rechts het waren net stuiptrekkingen. Ik heb een pittenzak gepakt, die warm gemaakt in de hoop dat hij het weer wat warmer kreeg. Tevens zijn buikje gemasseerd. Somber zette ik hem in een kooitje in de gedachte dat ik zo naar de dierenarts met hem moest. Echter ging het stukje bij beetje beter.. iets wat ik nooit had verwacht al snel huppelde hij weer rond en hij kwam ook op mijn kamer te zitten. Hij kwam aan en het ging goed, ik vond vriendinnetjes voor hem en hij ging weer naar buiten ivm allergie voor stof. Zo ging het even goed tot hij weer dikke buikenziekte kreeg, dit keer heel heftig en hij at dan ook haast niks meer.. maar weer vochten we door en heeft hij het wederom gered, een echte vechter (te bedenken dat ik aan dikke buikenziekte meerdere jonge gezonde zonder inteeltkonijntjes verloren ben). Nu is hij er weer overheen en gaat hij binnenkort weer naar buiten met een warmtelamp gezien het nu heel koud buiten is. Dat hij oud mag worden al vraag ik me af hoe oud dit kleine moppie kan worden.

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:10

Wat een mopje. Lovers

Veel succes met 'm, het is wel een zorgenkindje zo te lezen. Maar zo te horen ook een vechtertje, komt goed. Haha! Geef 'm een dikke pakkerd van me. *LOL*

Lynn_Nikita

Berichten: 25469
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Limburg

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:14

wat leuke foto`s zeg, en aan verhaal te horen een echt vechtertje

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-07 22:18

Wat een dot Lovers
Wel erg leuk kleurtje, en een stoere stip *LOL*

Heel veel succes nog met hem! Lachen



Gefeliciteerd trouwens Haha!

Magnummm

Berichten: 6830
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: Brabant

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-07 20:54

Wat een leukerdje zeg, jeetje zonde van de inteelt. Arm ding Ach gut Veel succes, sterkte en hopelijk toch ook plezier met hem! Lachen

blauw00gje

Berichten: 12547
Geregistreerd: 26-11-05
Woonplaats: Veldhoven

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 19:52

Ah wat een schatje!!!!
Ben er helemaal verliefd op! Tong uitsteken

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:21

Wat een schatjes!

Aradis

Berichten: 6183
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:23

Gohs, wat een dropje Lachen

Hoop dat het helemaal goed gaat met dr !

Toogfilosoof
Berichten: 4897
Geregistreerd: 05-04-07

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-07 21:25

Wat een ontzettend lief konijntje! Lovers

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 01:04

Wat een leuke beestjes zo zeg! Balen dat hij zi ziekig is maar het is wel een dotje Ja

CK88

Berichten: 8710
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Rijssen

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-07 17:13

wat een schatje!
Op wat voor boedembedekking heb je ze zitten? Lijkt me niet erg prettig. Welleens aan zaagsel ofzo gedacht, onee, jou konijntje kon niet zo goed tegen stof toch?

Maar is het konijn de hele tijd van binnen naar buiten verplaatsen wel een goed idee? Zeker met die tempratuur verschillen? Daar worden ze vaak ziek van, ook met een warmtelamp, want vaak zijn er buiten veel tocht plaatsen.

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Re: Andijviefreak Ininminie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-07 17:23

@ Nimmedor
Dat zijn strokorrels, kruimelt niet zo, is niet zo stoffig en heel belangrijk ik kan de ontlasting er goed in zien.

Dat van binnen naar buiten plaatsen is inderdaad geen goed idee, maar ik kan niet anders. Ik mag ze absoluut niet langer binnen houden, word ook ziek van de stof op mijn kamer. Dan kan ik 2 keuzes maken ik plaats ze bij iemand anders die ze binnen kan houden, maar niks over zijn achtergrond weet of ik doe ze buiten onder de warmtelamp. Nou ja buiten het is meer een soort schuur en er zit allemaal isolatie om hem heen. Overigens de hele tijd gebeurd zeker niet voorlaatste keer was een paar maand terug en afgelopen keer, maar nu hij een warmtelamp heeft met isolatiemateriaal om zich heen zal hij niet meer binnen komen ook als hij ziek is kan hij daar nu blijven.
Ik weet wel waar ze ziek van worden, maar hij groeit als een grote en dan zou het puur verkoudheid/longontsteking zijn.