Katten jarig - tips voor feestje/foto's? :')

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LWDaisy

Berichten: 4804
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Katten jarig - tips voor feestje/foto's? :')

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-22 22:32

Hoi,

mijn 2 poezel-zusjes worden op 16 maart 1 jaar, en ik ben zo'n sukkel die overal foto's van maakt :')
Ik hou elk jaar een fotoshoot met mijn paard, en vind dus dat ik dat met de katten ook moet doen haha. Bij mijn paard komt altijd een prof. fotograaf, met de katten ga ik het zelf doen want ja, het zijn katten en die doen altijd moeilijk :')

Maar: ik zoek dus tips/ideetjes. Ik kom niet echt verder dan "een ballon met het cijfer 1" en "een halsband met strik". Die halsband, ik ben benieuwd, want ze hebben nog nooit een halsband gedragen :') Ik heb ook nog een bord om op te tekenen als achtergrond.

Ik hoop dat ze mooi willen poseren op een (nep) schapenvachtje, maar nogmaals - het zijn katten, ik verwacht weinig medewerking :')
Afbeelding

Ze zijn beide geobsedeerd door hengels, en de ene kan dan echt héél lang op haar poep zitten, beetje stokstaart-effect, dus dat wil ik ook wel proberen.

In een ideale wereld kan ik ze mooi samen op de foto zetten, maar laat ik maar niet al te veel hopen :') Als de ene mooi kijkt, doet de ander wel iets stoms:
Afbeelding

Ik heb online ergens een recept gevonden voor kattenkoekjes met vis, die wil ik ook bakken. Paardjelief krijgt ook elk jaar zelfgemaakte paardenkoekjes, dus dat moet voor Sansi en Arya met een kattenvariant ook kunnen dacht ik zo.

Ik heb een leuke houten kist, als ik die vol cadeaulinten gooi gaan ze daar sowieso wel in, maar dan gaan ze denk ik niet poseren.
Poseren bij planten is niet mogelijk - ze hebben al mijn planten zeer professioneel vermoord, dus ik heb geen planten meer in huis :') Ze zijn nog nooit buiten geweest, dus buiten gaan doen we ook niet.

Ze zijn (soms) fotogeniek, maar alleen wanneer ze daar zelf zin in hebben. Katten!

Dus, Sansi & Arya:
(Een jonge) Sansi
Afbeelding

Arya
Afbeelding

Partners in crime:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben van plan mijn mama haar camera te gebruiken, maar dan moet ik de foto's sowieso "in het licht" kunnen maken, want dit zijn hun hoofden bij een flits:
Afbeelding
Afbeelding

Ze hebben ook een prachtige klim-boom; zou fijn zijn als ik hen daarin kan laten poseren:
Afbeelding

Hopelijk hebben ze niet zo'n dag:
Afbeelding

Tips/ideetjes zijn zeer welkom!