Maar toch kan ik het niet laten!
Ook dit jaar hebben we weer eens 52(53

Aan het eind van het jaar ging het wat lastiger, Bodhi kreeg namelijk 6 weken benchrust. Maar ook dat is nog gelukt!
De eerste foto's van 2016 zijn in iedergeval alweer een feit, dus ook 2016 wordt weer een leuk projectje!
Kijk en geniet vooral mee van weer een heerlijk jaar van Bodhi!
Januari

Een maand waarin de temperaturen erg verschillend waren, zo konden we nog frisbeeén, en zo lag er een laagje sneeuw. Maar ook heerlijke nieuwjaarswandeling bij de rotterdamse havens gemaakt en lekker struinen over het strand met de schoonouders!
Februari

Februari was koud! Zo fijn als dan de behendigheidswedstrijden binnen zijn, buiten kunnen ze dan lekker uitrazen maar wel warm blijven met een lekker jasje aan. Ook alvast onze nieuwe woonplaats een beetje verkent, al gaan we er pas heen verhuizen rond Oktober.
Maart

Het weer wordt lekkerder! Maar ook hier gaan we regelmatig even kijken bij ons huisje dat gebouwd wordt en dan verkennen we gelijk de omgeving nog eens!
April

April is weer de tijd van de vroege wandelingen, het wordt weer vroeg licht, heerlijk genieten van de zon die zo mooi dan op komt!
Mei

In Mei hebben we onze nieuwe sport ontdekt; bikejoring. Heeerlijk genieten is dat! Maar ook lekker samen met mijn vriend wandelingen gemaakt in weer wat onbekendere gebieden.
Juni

Juni is weer eens bij de bouw van het huis kijken en ondertussen verder alles ontdekken daar. Maar ook lekker met andere hondenvriendjes lopen.
Juli

Hier genieten we lekker van het weer, dagjes naar het strand of wandelen met hondenvriendjes.
Augustus

De temperaturen dalen weer een beetje, dus ook de bikejoring is nu weer verantwoord, en met de warme dagen genieten we lekker van de latere avondwandelingen!
September

Semptember was de maand van alles inpakken voor de verhuizing, zo ook de studio. Maar natuurlijk moeten we ook nog even een foto maken voor alles opgeruimd wordt. Tevens hadden we een fotomodel nodig voor mijn nieuwe visitekaartjes, wie beter dan Bodhi?
Oktober

De laatste behendigheidstraining bij mijn vertrouwde hondenschool! De maand waarin Rowan en ik 7 jaar samen zijn wordt natuurlijk gevierd met een extra lange wandeling maar ook omgeving verkennen nu we echt officieel verhuisd zijn!
November

Een maand die we snel willen vergeten! Waarin we opeens 6 weken benchrust moesten hebben, kleine uitlaatrondjes. Nee niets voor ons! Maar we hebben ons beste pootje voor gezet met redelijke goede resultaten!
December

We mogen weer gaan bewegen! Dat belonen we natuurlijk met lekker de grote wandelingen weer opbouwen, ook wordt de studio weer opgebouwd met een nieuw achtergrondkleurtje! Uitgebreid testen natuurlijk!
Dat was 'm weer!
Hoop dat jullie net zo hebben genoten als ik tijdens een jaar van Bodhi!
Angelique en pootafdruk van Bodhi!