Bodhi's 52-weken project van 2015!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seni

Bodhi's 52-weken project van 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 15:25

Eigenlijk ben ik al te laat, een jaar overzicht laten zien terwijl we alweer een aantal weken in 2016 zitten.

Maar toch kan ik het niet laten!

Ook dit jaar hebben we weer eens 52(53 :P) weken project volgehouden.
Aan het eind van het jaar ging het wat lastiger, Bodhi kreeg namelijk 6 weken benchrust. Maar ook dat is nog gelukt!

De eerste foto's van 2016 zijn in iedergeval alweer een feit, dus ook 2016 wordt weer een leuk projectje!

Kijk en geniet vooral mee van weer een heerlijk jaar van Bodhi!

Januari

Afbeelding
Een maand waarin de temperaturen erg verschillend waren, zo konden we nog frisbeeén, en zo lag er een laagje sneeuw. Maar ook heerlijke nieuwjaarswandeling bij de rotterdamse havens gemaakt en lekker struinen over het strand met de schoonouders!

Februari
Afbeelding
Februari was koud! Zo fijn als dan de behendigheidswedstrijden binnen zijn, buiten kunnen ze dan lekker uitrazen maar wel warm blijven met een lekker jasje aan. Ook alvast onze nieuwe woonplaats een beetje verkent, al gaan we er pas heen verhuizen rond Oktober.

Maart
Afbeelding
Het weer wordt lekkerder! Maar ook hier gaan we regelmatig even kijken bij ons huisje dat gebouwd wordt en dan verkennen we gelijk de omgeving nog eens!

April
Afbeelding
April is weer de tijd van de vroege wandelingen, het wordt weer vroeg licht, heerlijk genieten van de zon die zo mooi dan op komt!

Mei
Afbeelding
In Mei hebben we onze nieuwe sport ontdekt; bikejoring. Heeerlijk genieten is dat! Maar ook lekker samen met mijn vriend wandelingen gemaakt in weer wat onbekendere gebieden.

Juni
Afbeelding
Juni is weer eens bij de bouw van het huis kijken en ondertussen verder alles ontdekken daar. Maar ook lekker met andere hondenvriendjes lopen.

Juli
Afbeelding
Hier genieten we lekker van het weer, dagjes naar het strand of wandelen met hondenvriendjes.

Augustus
Afbeelding
De temperaturen dalen weer een beetje, dus ook de bikejoring is nu weer verantwoord, en met de warme dagen genieten we lekker van de latere avondwandelingen!

September
Afbeelding
Semptember was de maand van alles inpakken voor de verhuizing, zo ook de studio. Maar natuurlijk moeten we ook nog even een foto maken voor alles opgeruimd wordt. Tevens hadden we een fotomodel nodig voor mijn nieuwe visitekaartjes, wie beter dan Bodhi?

Oktober
Afbeelding
De laatste behendigheidstraining bij mijn vertrouwde hondenschool! De maand waarin Rowan en ik 7 jaar samen zijn wordt natuurlijk gevierd met een extra lange wandeling maar ook omgeving verkennen nu we echt officieel verhuisd zijn!

November
Afbeelding
Een maand die we snel willen vergeten! Waarin we opeens 6 weken benchrust moesten hebben, kleine uitlaatrondjes. Nee niets voor ons! Maar we hebben ons beste pootje voor gezet met redelijke goede resultaten!

December
Afbeelding
We mogen weer gaan bewegen! Dat belonen we natuurlijk met lekker de grote wandelingen weer opbouwen, ook wordt de studio weer opgebouwd met een nieuw achtergrondkleurtje! Uitgebreid testen natuurlijk!

Dat was 'm weer!
Hoop dat jullie net zo hebben genoten als ik tijdens een jaar van Bodhi!

Angelique en pootafdruk van Bodhi!
Afbeelding

Suzannen

Re: Bodhi's 52-weken project van 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 15:47

Heel mooi overzicht zeg! Leuk idee om dat zo bij te houden, je zou er bijna een kalender van kunnen maken. Wat voor ras is Bodhi?

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 16:23

Elk jaar denk ik er een kalender van te gaan maken, maar vergeet het steeds haha :P
Ze is een border collie van bijna 4 jaar nu. Met de kleur Sable. :)

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 16:25

Wat een leuke foto's!
Leuk dat ook Jinn te zien is :D

Seni

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-16 20:54

Haha ja vond het een leuke foto met allemaal een Hurrta jasje! :P

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-16 14:15