Even wachten nog jongens

Daar gaan we

En daarna natuurlijk nog even het prachtige bos in!
Beetje moe wel.

Ken ik nou rennen?

Vrouwtje, haal jij de auto?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Borisje schreef:Oh wat leuk! Zijn de andere huskies echte sledehonden of zijn die ook in de leer?
Thesserd schreef:Gaaf zeg![]()
Mooi om het ras te kunnen zien doen wat ze toch gewoon het liefste doen!
Amaris schreef:Ik koop die auto dan wel hoor.... maar wel MET inhoud!![]()
![]()
Anoli schreef:Wauw, hier gaat mijn hart nou harder van kloppen![]()
![]()
Die zou ik maar wat graag zien ik een dik pak sneeuw voor de slee
Geen idee waar je woont, maar dat zie ik nou echt graag voor mn lens![]()
mirriejj schreef:Ik ben ook benieuwd waar je woont! Want ik denk dat mijn trio Manu en Uma helemaal geweldig vind. Vooral langpootmug Juna zal Uma wel leuk vinden.
Tijd om een keertje te gaan wandelen!
Lisitano schreef:Anoli schreef:Wauw, hier gaat mijn hart nou harder van kloppen![]()
![]()
Het hele team? Die wonen vlakbij Bergen op Zoom, als je wil kan ik wel vragen of ze een shoot zien zitten. Zij hebben 1 Mechel X Hollander, 7 Husky's en 2 Akita's.
Wij, ook van de rode woolly, wonen in Katwijk & Den Haag.mirriejj schreef:Ik ben ook benieuwd waar je woont! Want ik denk dat mijn trio Manu en Uma helemaal geweldig vind. Vooral langpootmug Juna zal Uma wel leuk vinden.
Tijd om een keertje te gaan wandelen!
Ja leuk!
Lisitano schreef:Anoli schreef:Wauw, hier gaat mijn hart nou harder van kloppen![]()
![]()
Het hele team? Die wonen vlakbij Bergen op Zoom, als je wil kan ik wel vragen of ze een shoot zien zitten. Zij hebben 1 Mechel X Hollander, 7 Husky's en 2 Akita's.
Wij, ook van de rode woolly, wonen in Katwijk & Den Haag.
Anoli schreef:Lisitano schreef:Het hele team? Die wonen vlakbij Bergen op Zoom, als je wil kan ik wel vragen of ze een shoot zien zitten. Zij hebben 1 Mechel X Hollander, 7 Husky's en 2 Akita's.
Wij, ook van de rode woolly, wonen in Katwijk & Den Haag.
Oef dat is een behoorlijk eind uit de richting voor mij. Twijfel, twijfel... Mag ik je daar een keer over pb-en? Als mijn financiële situatie beter is