Ik heb thuis twee zeer gezellig HTK poezen, Babsi (7) en Mila (2)
Toen ik al een aantal stichtingen aangeschreven had, want ik wilde graag adopteren, kwam ik Lydia tegen bij de stichting Mirtos.

Liefde op het eerste gezicht dus

Er werd een heuse procedure in gang gezet die bestond uit intake gesprekken, huisbezoeken, nog een gesprek, de adoptie procedure en uiteindelijk het wachten op een beschikbare vlucht.
En toen eindelijk 31 augustus kwam ze aan uit Cairo, Egypte op Schiphol!

Bij thuiskomst haar rustig de boel laten verkennen

Mijn Dames snapten er niets van

Het advies was om ze een week apart te houden ivm sommige ziekten die ondanks enten en verzoging door de stress toch naar buiten konden komen. Dus moest het dametje wachten

In overleg met mijn bemiddelaarster, omdat Lydia toch erg eenzaam was (nog nooit alleen geweest) besloten vandaag met de introductie te beginnen

Ik had een compleet plan in mijn hoofd, maar Lydia had daar absoluut geen boodschap aan

Toen ik vanochtend de woonkamer in wilde glippen, deed zij precies hetzelfde

Ach zover zijn we al, dus besloten de 'natuur' zijn gang te laten gaan. Er werd voorzichtig afgetast, in eerste instantie was de nieuwe ruimte spannender dan de andere katten. Er word wat geblazen en gegromd maar ook een zeer respectvolle afstand gehouden. Als de poezels aangeven dat ze te dichtbij komt neemt ze netjes afstand

En toen ging het looooooooos

Lydia Heeeelemaaaaal in haar element!! Renneeeeeeeen, springen, duiken, rollen en spelen!!
De dames wisten van gekkigheid niet waar ze het zoeken moesten met die kleine terrorist

Gelukkig nog wat plaatjes kunnen schieten

Foto's zijn mijn mobiele telefoon gemaakt, dus zeer trieste kwaliteit

Ik ben echt heeeeelemaaaal verliefd op dit meisje en hoop dat die drie samen in harmonie kunnen gaan leven