Ik ben Cinner!

Voordat jullie het vragen; ja ik ben een echte Golden en nee ik ben géén kruising. Ik ben zoals mijn vrouwtjes zeggen 'een bijzondere hond'.
Toen ik geboren werd (bij de ouders van mijn ene vrouwtje, want die hebben een kennel) dachten ze namelijk dat ik een teefje was. Dat staat ook op mijn stamboom. Maar na zes weken lag ik op mijn rug en wat denk je??? Piemel!

De dierenarts zegt dat ik herm... herm... hermanogwat ben. Mijn vrouwtjes noemen me transgender (ik denk omdat ik dan beter bij de LGBT pas).
Omdat mijn piemel niet zit waarhij hoort te zitten heb ik ook heel lang heel gek geplast maar tegenwoordig kan ik mijn poot optillen

Naast dat ik een reufje ben, kloppen er nog wel meer dingen niet helemaal aan me. Ik ben te klein en mijn poten zijn kort en krom. Ik loop heel vaak autistisch op een kleine volte en ben voor alles bang en onrustig.
Maar aan de andere kant ben ik heel stoer hoor! Ik geef bijvoorbeeld nooit pijn aan. Daarom houden mijn vrouwtjes me heel goed in de gaten.
Ik woon in een huis met mijn twee grote vrouwtjes, twee kleine vrouwtjes en een klein baasje. Daarnaast lopen hier ook nog drie katten rond. Eentje daarvan geeft me kopjes. Voor de andere twee ben ik... Bang!
Nou ja, dat is dus een beetje over mij. Jullie willen vast nog wel wat meer foto's zien!
De vrouwtjes zeggen soms dat ik kruising olifant ben. Ik snap niet waarom

Ik vind in de regen lopen helemaal niet erg. Ik lijk dan best een beetje op een jonge god. Vinden jullie ook niet? Overigens zien jullie op deze foto ook goed mijn drinkprobleem; ik laat het grootste deel van het water langs mijn baard naar buiten lopen. Mijn vrouwtjes mopperen dan over dweilen...

Toch laat ik me graag verzorgen. Met de furminator bijvoorbeeld! Dan komt er een extra Cinner af volgens mijn vrouwtjes. Raar toch? Ik ben uniek!

Dit ben ik met een van mijn vrouwtjes. Mijn mama had weer pups en ik was een hele trotse grote broerzus! Hier ging ik voor de eerste keer kijken toen ze in de ren zaten.

Ik doe veel gekke dingen, maar voor nu zijn de foto's even op...
Welterusten!

----------
Cinner is 2,5 jaar geleden bij mijn schoonouders geboren. Hij was vanaf het begin een zorgenkindje maar een blije pup. Toen bleek dat hij hermafrodiet was kon hij natuurlijk niet meer verkocht worden. Zo kwam hij bij ons, omdat mijn vriendin inslapen niet over haar hart kon verkrijgen.
Aangezien deze aandoening nauwelijks voorkomt bij honden is er zeer weinig bekend over zijn levensverwachting. Naast zijn geslacht heeft hij dus kromme poten. Als pup had hij daar pijn aan bij langere wandelingen maar dit was alleen te zien als je er goed op lette. Daarnaast heeft hij een beschadigd hoornvlies; waarschijnlijk eens in een egel gaan hangen en geen kik gegeven, voor ons reden om hem zeer scherp in de gaten te gaan houden.
In zijn andere oog ontwikkelt zich staar, wat veel te vroeg is voor zijn leeftijd.
Cinner leeft in reservetijd. We hebben samen en met mijn schoonouders een duidelijke visie op wat we verantwoord vinden voor hem. Naast dat er geen duidelijkheid is over levensverwachting is er bijvoorbeeld ook geen zicht op de ontwikkeling van zijn organen.
Omdat hij pijn nauwelijks aangeeft zijn we ons heel bewust van zijn doen en laten. Bij twijfel staan we bij de dierenarts maar we gaan niet heel ver in behandeling.
We genieten elke dag van onze halfslachtige autist en zorgen ervoor dat we hem tot het onvermijdelijk afscheid komt zo goed mogelijk voor hem zorgen.