Nou was ik voor de honden eigenlijk qua licht (vooral de hondjes die als laatst aan de beurt waren) al te laat omdat de zon helaas al weer zo snel onder gaat
Toch wel wat leuke kiekjes kunnen maken...Meet de honden: Kyra (10 jr), Mo-Jo (4 jr), Pippa (3 jr), Zojja (18 mnd), Lily (9 mnd), Lois (9 mnd). Allemaal American Akita's. Lily en Lois zijn beide dochters van Pippa Klik voor puppy topic. Zojja is op dit moment de enige die goed in vacht zit, maar ach je kan niet alles hebben

Meet de katten: Poes (18jr), Kwiebus (6 jr en sinds gisteren bij ons, uit het asiel
). Rasloos, voor zover we weten xDVergeet de link-klik-foto's niet

1. Onze bejaarde dame Kyra
Nog erg fit, wel wat mager, maar is helaas altijd al een slechte eter geweest.
2. Kyra niest vaak

3. Pret/chill hoofd

Klik
4. Mo-Jo
Zometeen meer van Mo... 

5. Pippa

6. Pippa is gewoonlijk heel lui, dus this moment had to be captured

7. Onze dondersteen Zojja

8. Erg sprekend gezicht. Wat ze uitstraalt klopt aardig met haar karakter

Klik
9. Zojja gaat er even voor staan

Klik
10. Lois

11.

12. Lily

13. Daaag, die bal is voor mij

Lily en Mo-Jo nog even samen...
14. OH NOES, RUNNNNNN

15. Bam

16.

17. Poes, minimaal 17, waarschijnlijk 18
Inmiddels is ze al 17 jaar bij ons. Naast haar complete doofheid inmiddels en wat jeuk aan haar oren (DA kan er helaas weinig aan doen) is ze nog hartstikke gezond 
Klik
18. Poes vangt alleen niet heel veel muizen meer
Vandaar sinds gisteren een tweede er bij. Dit keer een kater genaamd Kwiebus, 6 jaar, uit het asiel. Echte knuffel 

19. Eens kijken of hij over een tijdje de muizenjacht kan gaan overnemen... Tot nu toe lijkt hij niet veel minder lui dan onze poes

20. Waar ik alleen niet aan toe was gekomen vandaag waren de kippen. Die maken onze kinderboerderij compleet
Hier toch even een oudere foto dan, toen ze nog geen lelletjes hadden
:Klik
Voor de kenners, vraag me niet waarom we Lily nu nog steeds hebben...
Sommigen hadden het al voorspeld geloof ik, haha.Bedankt alvast voor het kijken!
Ik zou toch niet graag zo ongenodigd bij jou het erf op lopen..misschien een vooroordeel maar als ik kijk naar onze kleine variant..die grijpt, dat weet ik 100% zeker
Hij is inmiddels 12. Is die van jullie ook nog zo fit? Al is 14 al wel een beste leeftijd!