Volledige naam: Algarin's Orients Pride Hail Blackice at Sayajin (het verbaast me nog steeds dat ik het kan onthouden)
(Roep)naam: Pippa
Ras: American Akita
Leeftijd: 2 jaar
We hebben haar zelf opgehaald uit Amerika. Speciaal omdat we zo graag een zwarte American Akita wilden.
Ze is niet zo makkelijk met de meeste andere honden, maar ze is geweldig met mensen en vooral kinderen

Verder showen we met haar en we willen ook dolgraag een nestje met haar. Dat is alleen tot nu toe nog niet gelukt (1 keer geprobeerd) helaas. Is vaak erg lastig met Akita's op een 1 of andere manier

Pippa als puppy, hier 9 weken geloof ik

Ondeugend!

Spelen met haar grote vriend Mo-Jo, ze ligt er een beetje verbaasd bij haha.

Liefde op het eerste gezicht

Een stukje verder in de tijd, hier 7 of 8 maanden geloof ik. Oefenen voor de show!

Pippa uit vacht

Ze staat ook wel eens minder scherp op de foto. Haar vaste gekke rondje wordt hier vast gelegd. Ze kan altijd echt hélemaal los gaan xD Gelukkig hebben we daar de ruimte voor.

Evil Pippa

Ze kan ook heel lief kijken

Vandaag op de IJsselshow (2013) was ze Beste van het Ras en 2e Best in Groep geworden. SUPER blij was ik! Nu moet ze nog 2 puntjes voor haar Nederlands Kampioenschap. We gaan ons best doen. Je kunt merken dat ze echt plezier krijgt in het showen

Zo, dat was Pippa in het kort!