Ik was niet op zoek, maar had altijd al gezegd: als ik een ras vind wat me aanspreekt komt er een 3e kat bij.
En ik was verliefd. Op 2 blauwe ogen.

Ik kende het ras eigenlijk niet en Zwenneke nodigde me uit om kennis te komen maken met haar katten.
En toen wist ik het. Zo 1 zou het er worden. Haar 2 katten zouden in het najaar 2012/2013 een nestje krijgen en dat geduld had ik wel.
Mams is Floriel a.k.a. Lili, een chocolate mandarin.

En toen maar hopen dat er balinese katertjes uit zouden komen. En mandarin poesjes, want dat wilde Zwenneke

En op 16 februari zijn ze geboren!
Uiteraard 3 balinees poesjes en 3 mandarin katers

Maar na een week of 2 nadenken en met 3 weken kijken moest het dan maar gewoon een balinees poesje worden. Die blauwe ogen hè

Maar hoe maak je dan een keuze? Dat viel niet mee

Kitten 2 had de voorkeur.
Die was het brutaalste van het stel en met die 2 lompe katten van mij is dat wel nodig

Kitten 3 volgde op de 2e plek
Kitten 4 op de 3e plek

Kitten 1, 5 en 6 zijn de mandarins en dat is gewoon niet mijn smaak. Al zijn ze ook wel heel knap

Na een maand hadden ze geen nummer meer, maar eindelijk een naam

Kitten 1 = Boontje van Patser
Kitten 2 = Aagje van Patser
Kitten 3 = Feetje van Patser
Kitten 4 = Kruimel van Patser
Kitten 5 = Tumtum van Patser
Kitten 6 = Kanjer van Patser
En ja, inderdaad. De kitten die bij mij op de laatste plaats stond is het geworden

Gister ben ik weer op bezoek geweest en ze sprak me het beste aan. Plus dat ze qua karakter goed bij mijn andere 2 katten past. Ze heeft lef

Kruimel is inmiddels 7 weken oud als ik het goed heb geteld en mag voorlopig nog bij mama en Zwenneke blijven

Maar is het geen droppie?

Kruimel gaat bij mij overigens Pip heten. Al sluit ik niet uit dat Kruimel als bijnaam blijft

En voor meer foto's van dit prachtige nest verwijs ik jullie naar dit topic: [BB] Grapjuh's en Lili's verwacht (Mandarin en Balinees) en www.cattery-patser.nl