Whiskey, Jack Russel, 6 weken.

And my favorite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Uthrick schreef:Te zien aan je smilie bedoel je dat als grapje mag ik hopen?
Ilse_123 schreef:Uthrick schreef:Te zien aan je smilie bedoel je dat als grapje mag ik hopen?
uhm nee.., ik dacht echt dat puppy's al van de moeder wegmochten met 6 weken, dan drinken ze toch geen melk meer, of zit ik nu heel erg fout?
SaskiaKur schreef:Vind het heel jammer dat er opeens een discussie komt over 6 weken.
Daarvoor heb ik het topic ook niet voor geopend. Jullie mogen vrij zijn in jullie meningsuiting maar graag niet daarvoor mijn hele topic over discussiëren. Jullie snappen dat ik dit dotje met deze foto's wil delen met jullie en dat het leuk moet blijven
Nikki__ schreef:SaskiaKur schreef:Vind het heel jammer dat er opeens een discussie komt over 6 weken.
Daarvoor heb ik het topic ook niet voor geopend. Jullie mogen vrij zijn in jullie meningsuiting maar graag niet daarvoor mijn hele topic over discussiëren. Jullie snappen dat ik dit dotje met deze foto's wil delen met jullie en dat het leuk moet blijven
Mogen we wel weten waarom je de pup al zo vroeg in huis hebt gehaald?
Het is zeker een dotje, dat absoluut. Vergeet niet dat we dit niet zeggen om je te pesten oid heMaar leer er wel van, voor de volgende keer.