Molly rust zacht lieverd.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Karin

Molly rust zacht lieverd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-11 17:48

Bijna 16 jaar geleden kwam jij in mijn leven.
We zochten een goede ongedierte vanger naast de waakhond die we al hadden en dat was jij bij uitstek.
Afbeelding
Soms lag je 2 dagen en nachten voor een gat te wachten om de volgende dag triomfantelijk aan te komen met een rat die je dan gevangen had. Ook heb je een keer samen met Waldo een nerts gevangen.
Toen je 6 jaar was kreeg je een trap van het trekpaard omdat je een muis achterop zat. Je lette niet op en rende toen zo de muis achterna de paardenstal in. Orpha schrok van je en trapte achteruit ze raakte je daarbij op je heup deze was toen gebroken op 4 plaatsen. Ik ging met je naar de dierenarts het kon mij niet schelen wat het zou kosten maar ik wilde je nog niet kwijt.
Afbeelding
6 weken heb je binnen in huis gerevalideerd toen na de controle foto alles weer in orde was zocht je zelf het honden hok weer op om samen met Waldo weer de boel te bewaken.
Je hebt 3x een nestje gehad van elk 8 puppy’s.
Afbeelding

Vele pups heb je al overleefd. Spike een zoon uit je laatste nest is terug naar huis gekomen omdat hij vals gemaakt was. Helaas is hij ook echt vals op sommige momenten. Als ik hem uit zijn hok moest halen en hij deed lelijk tegen mij dan kwam jij er soms tussen voor jou had hij nog wel respect. Soms waren jullie aan het spelen maar ook gebeurde het wel eens dat jij geen zin had en dan liep ook hij met een grote boog om je heen.
Afbeelding

Toen je 9 jaar was overleed Waldo. Een nieuwe bouvier werd gevonden. Kyra 14 maanden oud kwam toen bij ons wonen. Jullie konden het wel vinden met elkaar maar Spike en Kyra waren gelijk dikke maatjes.
Afbeelding

Je was niet meer welkom in het hondenhok en moest voor het hok slapen. Ik heb je toen in huis genomen en daar woonde je samen met Mickey jullie waren gelijk dikke maatjes terwijl je de katten uit de buurt de stuipen op het lijf joeg als je er 1 in de gaten kreeg werd deze netjes van het land gejaagd.
Afbeelding

Toen je 15 was overleed Mickey en je bleef alleen achter bij mij. Maar samen konden we het ook goed vinden waar ik was, was jij.
Ook ging je elke morgen mee naar de pony’s en keek je de stallen na op zoek naar muizen vaak pikte je een wortel die je dan heerlijk opknabbelde.
Afbeelding

In oktober werd je ziek dus weer naar de dierenarts na een bloedonderzoek kwamen we erachter dat je leverwaarde 80% verhoogd was. Waarschijnlijk had je een tumor in de lever, je kon vanwegen je leeftijd niet meer geopereerd worden. Dus toen maar aan de prednisolon. Je knapte tot ieder eens verbazing op en werd zelf 16 jaar.
Afbeelding

Helaas werd het je woensdagavond allemaal te veel en knapte er iets in je hoofd. Ik stond naast je toen het gebeurde. Ik heb je gelijk opgepakt en naar de dierenarts gebracht maar je was niet meer te redden.
Het enige wat ik voor je kon doen was je in te laten slapen. Dit heb ik dus laten doen.
Toen ik thuis kwam heb ik het verteld aan de anderen allemaal schrokken ze maar ook waren ze blij dat het gebeurde toen ik bij je was. We weten nu dat je niet lang hebt hoeven te lijden.
Ik heb je mee naar huis genomen en Spike afscheid van je laten nemen. Hij probeerde nog om je op te laten staan maar je bleef liggen toen liep hij weg naar zijn hok. Kyra kwam in je buurt maar durfde niet aan je te komen en liep toen ook naar het hok. We hebben je in de tuin begraven.
Molly lieve meid ik mis je verschrikkelijk maar je bent nu op een plaats waar je geen pijn meer hebt en waar je rustig kan ademen. Rust zacht lieverd.

Afbeelding

Helaas heb je de nieuwe pup niet meer mee kunnen maken.
Ik had haar 6 maart al gekocht maar toen was ze pas een paar dagen oud.
Ik had nog zo gehoopt op enkele foto's van jullie samen maar dat heeft niet zo mogen zijn.
Afbeelding
Ik heb haar zaterdag op mogen halen.

Lizz

Re: Molly rust zacht lieverd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:53

Wat heeft ze een super goed leven bij jullie gehad! Heel veel sterkte met dit verlies en geniet van je nieuwe puppenkind.

sparretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 17:55

Sterkte, Molly heeft een prachtige leeftijd behaald.

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:03

Kippenvel...
Zoals je het beschrijft moet je een fantastische vriend missen, sterkte!

mandy_8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:11

Wat een scheetje!
Sterkte met het verlies...):

Talsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:15

Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen met het verlies. Gelukkig heeft ze niet lang hoeven lijden. Wat heeft ze een mooi leeftijd behaald!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 20:16

Heel veel sterkte! Het klinkt inderdaad alsof ze een heerlijk leven heeft mogen leiden bij jullie en ze heeft al helemaal een prachtige leeftijd behaald.

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-11 21:12

Jetje karin!
Ik zit hiet gewoon met tranen in me ogen. wat een mooi verhaal
Ze heeft oud bij jullie mogen worden en ze was altijd zo vrolijk!
En waar Karin was was Molly ook.
Hoop dat je van je nieuwe pup geniet!