...Dit jaar zijn onze twee honden overleden, beide 15 jaar geworden
... In januari en in april.Wij hebben altijd wel logé tjes hier in huis.. soms wel een huis vol!
Van pups tot bejaarden, helemaal gezellig. Maar we, vooral ik, wilde weer ontzettend graag een eigen hond.. dat die gewoon lekker mee kan naar de paarden, naar bos en het strand!!Ik wilde eigenlijk graag een labrador teefje van max 2 jaar.. maar ik zag Beer, op internet, in het asiel in Roosendaal (jaja, pokke end weg
).. maarja.. soms lopen dingen iets anders en komt er iets op je pad, wat een hele leuke uitdaging is
.Meet Beer!! Ons nieuwe gezinslid! Zaterdag uit het asiel gehaald en pas 4 maanden oud (en wij zijn nu 'pas' de 3e eigenaar)! Wat een doerak! Hij wordt aardig aan de maat, waarschijnlijk 70-80 cm hoog! Vandaag al kennis gemaakt met de paarden, kippen en geiten! En een heleboel leuke en lieve mensen en honden ontmoet! Welkom Beer!!

Beer is een kruising tussen een Pyrenese berghond en waarschijnlijk een Golden retriever.. En een ontzettende vrolijk en open minded hond! Een gezonde vlotte pup, die vol in het leven staat
!
.. Ideaal he, die dieren